پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 8886
  • شیوع ویروس‌ها؛ چالش جدید شهرها
    شیوع ویروس‌ها؛ چالش جدید شهرها

    تلاش مدیریت شهری برای کاهش نگرانی ها در خصوص شیوع کرونا

    ورود کرونا به کشور به حقیقت پیوست و امروز باید تمام‌تلاش خود را برای کنترل این ویروس به کار ببندیم، مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا از این نگرانی ها بکاهد.
    ابراهیم امینی، نایب رییس شورای شهر تهران در جریان دویستمین جلسه علنی شورای شهر تهران در غیاب محسن هاشمی ریاست شورای شهر را بر عهده گرفت .
    او با اشاره به ورود ویروس کرونا به کشور اضافه کرد: نکته مهم دیگر نگرانی های موجود در حوزه شیوع ویروس کروناست و این کابوس که در فضای مجازی و رسانه ها مسئولان را مخاطب قرار میداد که این ویروس وارد کشور نشود متاسفانه به وقوع پیوست و آمار نسبتا قابل توجهی از ابتلا مردم به این ویروس را شاهد هستیم که امیدواریم مسئولان وزارت بهداشت تمام تلاش خود را به کار ببند تا سلامت مردم تضمین شود.
    امینی با اشاره به فعالیت های مدیریت شهری در این حوزه ادامه داد: مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا از این نگرانی ها بکاهد زیرا حجم زیادی از مردم با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی سفرهای درون شهری خود را انجام می دهند.
    او اضافه کرد: شرکت شهر سالم و سازمان زیباسازی باید با توجه به وظیفه خود در حوزه آموزش شهروندان گام بردارد و به رسالت خود عمل کند تا ما در آینده نزدیک شاهد کاهش و ریشه کنی این ویروس باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *