چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۳۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 14266
  • «شهر زندگی» چقدر تاب‌آور است؟
    توجه به رویکرد شهر همگرا در منطقه ۱۳اصفهان

    توجه به رویکرد شهر همگرا در منطقه ۱۳اصفهان

    نادر آخوندی اظهار کرد: رویکرد شهر همگرا رویکردی جامع و یکپارچه در قبال توسعه پایدار شهری دارد که در ابعاد زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی عنوان می‌شود.

    وی افزود: این مهم فرصت‌هایی را فراهم می‌آورد تا استانداردهای زندگی و رفاه، ایمنی و آسایش و کیفیت زندگی برای همه شهروندان بهبود یابد و همگان در سطوح مختلف اجتماعی بتوانند از آنها بهره ببرند.

    مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف نهایی رویکرد شهر همگرا ترویج و تشویق توسعه پایدار شهری با بهبود شرایط زندگی با همراهی محلات و مناطق مختلف شهری، معتمدین، صاحبان اثر، تفکر و عقیده با در نظر گرفتن شرایط و خواست ذی‌نفعان که همان شهروندان است.

    وی ادامه داد: رویکرد اجرایی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در راستای رویکرد مدیریت شهری که همان شهر همگرا و حکمروایی است جریان دارد و به این منظور نخستین گام را از مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ آغاز کرده‌ایم و با برگزاری مسابقه «شهر همگرا، شهروند همراه» جهت پرسنل این منطقه در راستای شناساندن هر چه بیشتر این مهم در منطقه به منظور اجرایی شدن اصول آن به نفع شهروندان و تشویق شهروندان به حکمروایی اقدام کردیم.

    آخوندی تاکید کرد: تلاش ما بر آن است تا در محلات ۹ گانه منطقه ۱۳ با الهام گرفتن و حرکت متقابل شهروندان به عنوان ذی‌نفعان، تصمیم سازان، مشارکت کنندگان و مساعدت کنندگان و شهرداری به عنوان متولی در راستای همگرایی و توسعه پایدار موفق و پیشرو باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    رئیس سازمان امور اراضی با تاکید بر اینکه در طرح‌های هادی روستایی باید مدیریت بهینه زمین به نحوی انجام شود که اولا توسعه روستا منطبق با رشد جمعیت واقعی باشد و ثانیا به اراضی کشاورزی حاصلخیز آسیب وارد نشود، بر مقابله با تبدیل روستاها به واحد های غیر مولد تاکید کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *