جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۵۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 15404
  • روزانه بیش از ۴۲ میلیون سفر در تهران انجام می‌شود
    توجه مدیریت شهری اراک به هوتوجه مدیریت شهری اراک به هوشمندسازی حمل‌ونقلشمندسازی حمل‌ونقل

    توجه مدیریت شهری اراک به هوشمندسازی حمل‌ونقل

    علی چگینی  با اشاره به اهمیت هوشمندسازی سیستم حمل‌ونقل شهری، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اراک به طور جدی در حال پیگیری هوشمندسازی شبکه حمل‌ونقل شهری است، در صدد بودیم هوشمندسازی سیستم حمل‌ونقل را طی دو ماه آینده به انجام برسانیم؛ شرکت “فراکارت” که تاکنون برای این کار در نظر گرفته شده بود قادر به انجام پروژه در این مدت نبوده است، بنابراین با شرکت “ساایران” وارد مذاکره شدیم تا هر چه زودتر ناوگان شهری را به سیستمی هوشمند مجهز کنیم.

    وی ادامه داد: شرکت ” فراکارت” از نظر زمان‌بندی اجرای پروژه و به علت محدودیت خدماتی که توان ارائه آن را ندارد، قادر به ادامه همکاری با شهرداری نیست، لذا در این زمینه مذاکرات اولیه با شرکت “ساایران” انجام شده، اما تاکنون نتیجه قطعی حاصل نشده است.

    وی تصریح کرد: در بحث هوشمندسازی، تنها دریافت الکترونیکی کرایه مد نظر مدیریت شهری نیست، بلکه در نظر داریم خدمات کامل و جامعی را در این خصوص به شهروندان اراک ارائه دهیم.

    رئیس کمیسیون فنی، عمران و ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی اراک افزود: میزان سفرهای درون‌شهری، پیمایش مسیر اتوبوس‌ها، میانگین زمان انتظار در ایستگاه‌های اتوبوس، مکان لحظه‌ای اتوبوس‌ها به صورت آنلاین را به طور کامل رصد کنیم تا بتوانیم خدمات کاملی را به شهروندان ارائه دهیم.

    ایمنا



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *