شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۰۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 5429
  • تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌شده دفاترتوسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن 

    تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌شده دفاترتوسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن 

    به گزارش برزن نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و همچنین توسعه مهندسی ساختمان از دفاتر زیرمجموعه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به ریاست مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان و با حضور مدیران و کارشناسان معاونت در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

    در این نشست، مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی بار دیگر بر ۱۰ سیاست ابلاغی وزارتخانه که در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی استان های سراسر کشور تبیین و پیش‌تر نیز توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده بود، تاکید کرد.

    حسینی به تمامی همکاران خود در مجموعه معاونت مسکن وساختمان توصیه کرد تمرکز روی اهداف و اجتناب از حاشیه‌ها، کنترل بر فعالیت‌ها، درخواست‌ها و پاسخ‌های شفاف و روشن، اولویت دادن به منافع گروه‌های حداکثری به جای منافع گروه‌های حداقلی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

    معاون مسکن و ساختمان همچنین رعایت چهارچوب و اصول و داشتن راه حل و تدبیر را برای حل مشکلات و عبور از چالش‌ها از جمله توصیه‌های خود برای همکاران حوزه معاونت مسکن و ساختمان و به ویژه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن برشمرد.

    گفتنی است، در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از علی چگنی مدیرکل پیشین دفتر اقتصاد مسکن و مهردادفر سرپرست پیشین دفتر توسعه مهندسی ساختمان، احکام مدیران کل دفاتر فوق نیز برای شروع مسئولیت جدید به آنها اعطا شد.

    بر اساس این گزارش، هم‌اکنون با حکم وزیر راه و شهرسازی، عباس فرهادیه به عنوان مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و منصور نویریان به عنوان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی عهده‌دار مسئولیت در دفاتر زیرمجموعه حوزه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هستند.



    مطلب پیشنهادی

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    طراحی، آغاز و انجام برخی از پروژه های ساخت بزرگراه و تونل در دوره جدید مدیریت شهری انگاره تلاش برای شهرسازی بر محور انسان و برای انسان را کم رنگ کرده است. در دوره پیشین مدیریت شهری، ضمن انتقاد از ساخت بزرگراه های متعدد با هزینه‌های بالای هزار میلیارد تومان بر لزوم تغییر رویکرد شهرسازی به رویکرد «انسان محور» تاکید کردند و تا حدی نیز این رویکرد را پیگیری نمودند یا دست‌کم رویکرد «خودرو محور» را کنار گذاشتند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *