سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۱۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 12705
  • بخش مسکن با افزایش تولید و کنترل و مدیریت بازار در حال ساماندهی است/پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۴۰ هزار متقاضی
    بازار اجاره در تابستان آینده خنک می‌شود؟

    تکمیل و تحویل مسکن مهر پاوه مستلزم مشارکت مالکان واحدها است

    «هوشنگ بازوند» در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر پاوه در استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه تکمیل و تحویل واحدها نیازمند مشارکت مردم و پرداخت سهم آورده توسط آن‌ها است، افزود: هرچند باتوجه به تورم میزان سهم آورده صاحبان واحدها افزایش یافته اما ارزش افزوده این واحدها نیز افزایش بسیار چشمگیری داشته است.

    وی گفت: خوشبختانه با ورود رییس دادگستری استان به موضوع، اعتمادسازی مناسبی صورت گرفته و تعدادی از صاحبان واحدها بدهی خود را پرداخت کرده‌اند که امیدواریم بقیه نیز سهم خود را پرداخت کنند تا هر چه زودتر کلید منزل خود را تحویل بگیرند.

    استاندار کرمانشاه تأکید کرد: دادگستری موضوع برخی شکایت‌های صاحبان واحدها و موارد مورد اعتراض را بررسی می‌کند و مردم نگرانی خاصی از بابت این موضوع نداشته باشند.

    از ۴۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر پاوه، ۱۹۲ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده و ۱۹۱ واحد نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق قول مسوولان و پیمانکاران باید تا اردیبهشت ماه به مردم تحویل داده شود.

    شهرستان پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.



    مطلب پیشنهادی

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مشاوران املاک هشدار داد در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *