شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۰۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 15977
  • ثبت نام تسهیلات خود مالکی مسکن و نوسازی بافت فرسوده در زنجان ادامه دارد/ تسهیلات بانکی ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت و ساز مسکن
    ثبت نام تسهیلات خود مالکی مسکن و نوسازی بافت فرسوده در زنجان ادامه دارد/ تسهیلات بانکی ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت و ساز مسکن

    ثبت نام تسهیلات خود مالکی مسکن و نوسازی بافت فرسوده در زنجان ادامه دارد/ تسهیلات بانکی ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت و ساز مسکن

    سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،از تداوم ثبت نام تسهیلات خود مالکی مسکن و نوسازی بافت فرسوده در استان زنجان خبر داد و گفت : از ۱۳ دی ماه سال گذشته سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir فعال شده است و سازندگان بخش خصوصی(خودمالکی) و  در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری و نیز در محدوده های خارج از بافت فرسوده در استان زنجان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

    وی ابراز داشت: مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری صورت گرفته و متقاضیان به صورت مرحله‌ای برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده از طریق سامانه مذکور به بانک عامل معرفی می‌شوند.

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ثبت نام برای اخذ تسهیلات بافت فرسوده مسکن در استان زنجان همچنان ادامه دارد، افزود: زنجانی‌ها می‌توانند در سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کرده و از این فرصت استفاده کنند.

    فرصت طلایی اخذ تسهیلات بانکی خود مالکین

    وی در ادامه به پرداخت تسهیلات بانکی برای خود مالکین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت و ساز مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه «https://saman.mrud.ir» ثبت نام کرده و با تکمیل مدارک و انتخاب بانک عامل پیگیر دریافت تسهیلات خود باشند.

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز داشت: خود مالکین می‌توانند با داشتن پروانه ساختمانی زمین مورد نظر جهت دریافت وام اقدام کنند.

    شاهین فر به میزان تسهیلات خود مالکین در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۱۸ درصد و ۲۰ ساله است و با این میزان تسهیلات بانکی متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت و ساز بکنند.

    وی با یاد آوری اینکه ثبت نام برای اخذ تسهیلات بانکی خودمالکین (ذیل طرح نهضت ملی مسکن)در استان همچنان ادامه دارد، ادامه داد: متقاضیان اگر مدارک خواسته شده از طرف بانکها را در اسرع وقت تهیه و تشکیل پرونده بدهند در بخش اعتباری مشکلی نبوده و می‌توانند تسهیلات لازم را اخذ کنند.

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: بانک عامل و شعبه آن برای دریافت تسهیلات خودمالکین از سوی متقاضیان انتخاب می‌شود و در این نوع از تسهیلات, بررسی فرم «ج» و سابقه مالکیت و استفاده از تسهیلات یارانه‌ای مطرح نیست.



    مطلب پیشنهادی

    پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

    پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

    مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره پروژه بلدیه گفت: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *