سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۵۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 12180
  • مازوت سوزی از مصادیق بارز ترک فعل‌ دولت روحانی است / تحقیق و تفحص مجلس از پشت پرده سدسازی ها
    مازوت سوزی از مصادیق بارز ترک فعل‌ دولت روحانی است / تحقیق و تفحص مجلس از پشت پرده سدسازی ها

    جرایم رانندگی برای مقابله با آلودگی هواصرف شود

    سیدآرش میلانی عضو شورای شهر تهران درباره موضوع آ‌لودگی هوای پایتخت، اظهار داشت: دادستان کل کشور از شوراهای شهر خواسته اگر اطلاعاتی مربوط به آلودگی هوا و مازوت‌سوزی دارند ارائه دهند.

    وی در ادامه افزود: اطلاعات دقیق انتشار آلودگی هوا به شکل سیستماتیک توسط سازمان حفاظت محیط زیست ثبت می‌شود همچنین مدیریت شهری برای مقابله با آلودگی هوا به اطلاعات هواشناسی و اطلاعات خودروها نیاز دارد ولی برخی از دستگاه‌ها در ازای ارائه این اطلاعات از شهرداری طلب هزینه می‌کنند، این در حالی است که شرکت کنترل کیفیت هوا ۱۰ سال است اطلاعات دقیق را بدون اینکه پولی بخواهد به همه ارائه می‌کند.

    میلانی در پایان تصریح کرد: برای جرایم ناشی از تخلفات رانندگی معطوف به برنامه آلودگی هوا از نمایندگان مجلس درخواست داریم تمهیداتی را پیش‌بینی کنند که ۵ هزار میلیارد تومان جرایم تخلفات رانندگی برای سال ۱۴۰۰در نظر گرفته‌شده و باید نمایندگان به این موضوع نظارت داشته باشند که این مبلغ سهم کلانشهرها جهت توسعه حمل و نقل عمومی و مقابله با آلودگی هوا خرج شود.



    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *