شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۲۸ قبل از ظهر
  • کد خبر 5102
  • جشنواره گردشگری شهر برفی
    جشنواره گردشگری شهر برفی

    جشنواره گردشگری شهر برفی

    برزن نیوز: روح اله بابایی شهردار افوس گفت سومین جشنواره گردشگری با عنوان’ شهر برفی’ به شکرانه بارش پر برکت برف و با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

    معرفی شهرافوس به عنوان مقصد گردشگری زمستانه غرب استان اصفهان، جذب گردشگران و علاقه مندان تفریحات زمستانی، ایجاد رقابت سالم و گسترش روحیه همکاری بین جوانان و استفاده اقتصادی و جذب سرمایه گذار را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

    در این جشنواره که به میزبانی شهرداری افوس برگزار خواهد شد هنرمندان و مجسمه سازان برگزیده کشوری وعلاقه مندان به مدت ۲ روز در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن سازه های برفی خود را ساخته و به معرض نمایش و داوری می گذارند و در روز پایانی از آثار منتخب برتر تجلیل می‌شود.

    طبیعت، خاطرات قومی و بومی، ادبیات غنی، ضرب المثل ها، آداب و رسوم، نمادهای ارزشی و دیگر ایده های نو از جمله و توجه به کودکان و نوجوانان از محورهای این جشنواره در طراحی، ساخت و اجرای حجم و سازه‌های برفی است.

    علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب آگاهی از شرایط حضور در این جشنواره می توانند به سایت اینترنتی شهرداری افوس به آدرس http://shahreafous.ir مراجعه کنند و یا فرم الکترونیکی https://goo.gl/j6JH9o را تکمیل نمایند.

    پیست اسکی افوس به طول ۸۵۰ متر در منطقه گردشگری سرچشمه واقع شده و مجهز به تله اسکی است، امکانات متعدد رفاهی و ورزشی مانند توقفگاه ، سالن غذا خوری ، سرویس بهداشتی ، آلاچیق و مجموعه ورزشی کودک در این مکان فراهم است و امکان اجاره ، فروش و آموزش استفاده از وسایل اسکی برای علاقه مندان وجود دارد.

    افوس واقع در استان اصفهان و شهرستان بویین میاندشت و پیست اسکی افوس دومین پیست اسکی استان اصفهان با فاصله ۲ کیلومتری از شهر در مجموعه گردشگری سرچشمه افوس و در ۱۸۰ کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *