جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 10289
  • حمایت از ایده های خلاقانه و نوآورانه در مدیریت شهری
    حمایت از ایده های خلاقانه و نوآورانه در مدیریت شهری

    حمایت از ایده های خلاقانه و نوآورانه در مدیریت شهری

    هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی با شهردار، معاونین، روسای سازمان‌ها و حمایت از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در مدیریت شهریشهرداران مناطق هشت گانه کرمانشاه اظهار داشت: همدلی، همراهی و جلب مشارکت مردم راهکاری موثر در تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کلانهشر کرمانشاه است و باید با حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی و ایجاد مدیریت شهری کارآمد زمینه ارتقاء زندگی مردم فراهم شود.

    وی با بیان اینکه تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده در شهرداری کرمانشاه همسو با نیاز‌های کلان شهر کرمانشاه است، افزود: در این زمینه حوزه زیباسازی شهری باید به صورت مستمر و مداوم انجام شود و این مولفه‌ها در کنار ماهیت کلانشهر بودن سبب ایجاد ارزش افزوده برای دارایی‌های شهروندانی شود که سرمایه اصلی و پشتیبان واقعی اداره شهر هستند.

    استاندار کرمانشاه روان سازی ترافیک شهری، احداث پل‌های غیر همسطح، نصب دوربین‌های پایش تصویری ترافیکی، زیبا سازی شهری و تهیه سندچشم انداز توسعه شهر کرمانشاه را از اقدامات خوب شهرداری دانست.

    بازوند از سرمایه اجتماعی به عنوان یکی از عوامل مهم توسعه نام برد و اظهار داشت: شهرداری به دلیل سطح گستردگی وظایف حتماً از این دارایی ارزشمند و سرمایه قابل اتکا برای اداره امور شهری به ویژه در حل مشکلات اجتماعی استفاده کند.
    وی همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی مردم که بیشتر ناشی از تحریم‌ها و شیوع ویروس کروناست، گفت: انتظار می‌رود مأموران اجراییات شهرداری در این شرایط با دست فروشان مدارا کنند.

    طلوعی شهردار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: با همکاری خوب استانداری، شورای شهر و شهرداری حقوق کارکنان شهرداری که در سنوات گذشته با تأخیر پرداخت می‌شد، اکنون ماهانه پرداخت می‌شود.

    وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری کرمانشاه در حوزه عمرانی با قدرت پای کار است تا مسیر توسعه این کلانشهر با سرعت بیشتری پیش رود.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *