پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۵۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 7304
  • درخواست شفافیت از رئیس سازمان نام مهندسی

    درخواست شفافیت از رئیس سازمان نظام مهندسی

    به گزارش برزن نیوز در پی حضور  رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره نظام مهندسی تهران  در برنامه راه سوم ، علی نبی یی دبیر هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نامه ای خطاب به محمد طاهری نسبت  ابهامات پیرامون برنامه راه سوم شبکه اول سیما درخواست پاسخگویی کرد.

    در این نامه آمده است همانگونه که مستحضر می باشید برنامه راه سوم با حضور جنابعالی و برخی از اعضای هیات مدیره در محل ساختمان نظام مهندسی استان تهران ضبط و قسمت اول آن از شبکه یک صداوسیما پخش شد،  فارغ از هرگونه اهداف مورد نظر جنابعالی در انجام این امر، موضوع فوق سبب ایجاد ابهام در اذهان عمومی مهندسان به ویژه اعضاء هیات مدیره گردیده است.

    در ادامه این نامه آمده است از آنجا که یکی از وظایف ذاتی هیات رئیسه به ویژه دبیر سازمان، آگاهی از برنامه ها و جزئیات آن جهت تنسیق، تنظیم و راهبری کلیه امور و مسائل جاری بر اساس اصل مهم شفافیت و پاسخگویی می باشد. بر خود لازم می دانم تا به جهت اطلاع جنابعالی و تنویر افکار عمومی جامعه فرهیخته مهندسان اعلام می نمایم که اینجانب از ضبط و پخش و نحوه هزینه و … آن کاملا بی اطلاع بوده و لازم می دانم جنابعالی با توجه به موضوعات مطروحه در اسرع وقت نسبت به تنویر افکارعمومی جامعه مهندسان و اعضا منتخب هیات مدیره اقدام مقتضی را بعمل آورید.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *