چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۱۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 10861
  • دعوت شهردار اصفهان از شهروندان برای شرکت در یک نظرسنجی
    دعوت شهردار اصفهان از شهروندان برای شرکت در یک نظرسنجی

    دعوت شهردار اصفهان از شهروندان برای شرکت در یک نظرسنجی

    قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به تدوین برنامه جامع ۱۰ ساله شهر اظهار کرد: اصفهان به عنوان نخستین شهر کشور برنامه جامع ۱۰ ساله خود را با مشارکت شهروندان تنظیم و تدوین می‌کند.

    او با بیان اینکه برنامه جامع که تاکنون در چند مرحله با مشارکت مردم پیش رفته، اکنون برای تدوین چشم‌انداز توسعه در مرحله نظرسنجی قرار دارد، تصریح کرد: چنانچه شهروندان تصمیم دارند که شهروندی مطالبه گر باشند و مسئولان پاسخگو داشته باشند در این نظرسنجی برای چشم‌انداز توسعه شهری شرکت کنند.

    شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: سایت برنامه جامع شهر اصفهان به نشانی isfahanplan.ir در اختیار شهروندان برای مشارکت قرار گرفته است.

    او ادامه داد: به عنوان شهردار اصفهان از تمام شهروندان دعوت و درخواست می‌کنم در این نظرسنجی شرکت کنند چرا که این مشارکت می‌تواند برنامه جامع ۱۰ ساله شهر را غنی کرده و از حمایت بیشتری برخوردار کند.

    نوروزی با اشاره به آغاز مجدد اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، گفت: به حرمت ماه محرم برنامه‌های افتتاح هفتگی پروژه‌های عمرانی شهر متوقف شده بود، اما با پایان یافتن این ماه از فردا_ یکشنبه ۳۰ شهریورماه_ برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» مجدد آغاز خواهد شد.

    او با بیان اینکه در برنامه این هفته پروژه‌های عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در منطقه ۱۲ انجام خواهد شد، افزود: از جمله پروژه‌های آماده افتتاح این منطقه فرهنگسرای استاد مظاهری، مجموعه ورزشی سپاهان و چند پروژه عمرانی و خدماتی دیگر است که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

    شهردار اصفهان تصریح کرد: روز یکشنبه علاوه بر افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ عملیات اجرایی باند شمالی خیابان امیر کبیر نیز آغاز خواهد شد.

    او خاطرنشان کرد: سه ماه قبل در برنامه «هر یکشنبه، چند افتتاح» در منطقه ۱۲ کلنگ احداث یک خیابان به زمین زده شد که تا دو هفته آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود؛ امیدواریم شهروندان از این خدمات به خوبی استفاده کنند.

    نوروزی ادامه داد: احداث یک مجموعه ورزشی در محله امین‌آباد نیز اقدامی است که به توسعه ورزش همگانی در این محله کمک می‌کند.

    باشگاه خبرنگاران جوان



    مطلب پیشنهادی

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مشاوران املاک هشدار داد در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *