پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 15089
  • دیدار سفیر کنیا با شهردار کاشان
    دیدار سفیر کنیا با شهردار کاشان

    دیدار سفیر کنیا با شهردار کاشان

    حسن بخشنده امنیه گفت: پیشینه تمدنی و موقعیت صنعتی و کشاورزی کاشان با بیش از یک هزار کارخانه فرش و همچنین خطه گل و گلاب، در جهان پرآوازه است.
    او می‌گوید: صنایع فعال مختلف در کاشان از جمله صنایع خودروسازی، سرامیک، چینی، منابع طبیعی غنی و دارای معادن سنگ آهن، سنگ ساختمانی، سنگ تزئینی، معادن ماده اولیه و صنایع داروسازی از دیگر ظرفیت‌های کاشا‌ن است.
    شهردار کاشان گفت: وجود دو نوع اقلیم کوهستانی و کویری کاشان نیز ظرفیت تنوع اقلیمی در منطقه است.
    بخشنده امنیه گفت: تقویت دیپلماسی شهری با نقاط مختلف دنیا به ویژه شهر‌های دارای تشابهات فرهنگی، اجتماعی، اقلیمی و اقتصادی رویکرد مدیریت شهری کاشان است.
    او می‌گوید: انعقاد قرارداد‌های همکاری و خواهرخواندگی با شهر‌های بین‌المللی دارای قرابت بیشتر در حوزه‌های گوناگون با کاشان یکی از اقدامات تقویت دیپلماسی مدیریت وی بوده است.
    به گفته او، صادرات و مبادلات فرهنگی و اقتصادی نیز زمینه مساعد همکاری با دیگر شهر‌ها و توسعه و رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.
    شهردار کاشان، مکانیزه شدن فعالیت‌های شهری، مدیریت و ساماندهی پسماند، تبادل اطلاعات و تبادلات علمی و فرهنگی را بستر‌های مناسب و مورد علاقه کاشان برای ایجاد ارتباط با دیگر شهر‌ها برشمرد.
    جمهوری کنیا کشوری در شرق آفریقا با پایتختی نایروبی است که مومباسا، کیسومو و ناکورو شهر‌های مهم آن محسوب می‌شوند.
    کنیا از شمال با اتیوپی و از شمال غربی با سودان جنوبی و از غرب با اوگاندا و از جنوب غربی و جنوب با تانزانیا همسایه است و از جنوب و جنوب غربی به اقیانوس هند پیوند می‌خورد.
    دین بیش از ۸۵ درصد مردم کنیا مسیحی و زبان آن‌ها سواحلی است.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *