چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۰۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 12056
  • رعایت شفافیت و عادلانه بودن، وجه تمایز طرح جذب دستیار مدیران
    رعایت شفافیت و عادلانه بودن، وجه تمایز طرح جذب دستیار مدیران

    رعایت شفافیت و عادلانه بودن، وجه تمایز طرح جذب دستیار مدیران

    به گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران، داور نظری مدیرکل در جلسه دستیار مدیران شهرداری تهران که صبح امروز با حضور مدیرکل منابع انسانی و مدیران تصمیم گیر در حوزه های مختلف شهرداری تهران در بحث جذب دستیاران برگزار شد، گفت: نتایج کانون ارزیابی دستیاران که پیش رو هست حاصل ۴ هفته جلسات ارزیابی مستمر است که با تعداد ۷۶۸ نفر مصاحبه انجام شد. سرعت کار به این علت بالا بود که براساس تاکیدات شهردار تهران ، دستیاران بایستی از روز یکم بهمن ماه در محل کار خود حاضر باشند.
    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر براساس ارزیابی های کانون، ۲۵۶ نفر نخست مشخص شدند و کانون این افراد را به عنوان افراد با دانش بالا پیشنهاد داده است. از رتبه ۲۵۶ تا ۵۱۲ افرادی هستند که دارای رتبه دوم کانون ها بوده و به لحاظ تعهد و وابستگی سازمانی به نظر می رسد که نسل بعدی مدیران شهری را تشکیل خواهند داد و البته تمام این افراد نیاز به برنامه ریزی و آموزش های ضمن خدمت دارند.
    مدیرکل ارزشیابی و کارگزینی مدیران با اشاره به متمایز بودن طرح جذب دستیار مدیران شهرداری تهران با سایر طرح های انجام شده، تاکید کرد: رعایت جنبه شفافیت و عادلانه بودن وجه تمایز این طرح است که انشالله همکاران در انجام مصاحبه های تخصصی حوزه ها تا پایان این مهم را رعایت کرده و این حس شفافیت و عادلانه بودن را که از ابتدا به داوطلبان منتقل شده است، حفظ کنیم.
    وی افزود: توصیه مهم دیگری که به همکاران در حوزه مصاحبه های تخصصی حوزه ها داریم این است که اولویت ها، دغدغه ها و نیازهای ادارات و بخش های مختلف حوزه ها شناسایی و احصا و تنها یک گروه بر این اساس، موضوع مصاحبه های تخصصی را انجام دهند چون تنوع گروه های مصاحبه کننده می تواند به وجه عادلانه بودن، خدشه وارد کند.
    نظری خاطرنشان کرد: موفقیت طرح جذب دستیاران، این نوید را به شهروندان، نخبگان و پرسنل شهرداری تهران می دهد که در سال های آتی نیز این طرح مبنای جذب نخبگان در شهرداری تهران بوده و خلاء کمبود نیروی متخصصِ کارآمد در بخش های مختلف را جبران خواهد نمود.
    وی طرح جذب دستیاران را فرصتی برای شناسایی استعدادهای موجود در سازمان شهرداری تهران عنوان و تصریح کرد: این طرح علاوه بر اینکه فضا را برای ورود نخبگان خارج از شهرداری به این سازمان فراهم کرد، فرصتی را برای شناسایی استعدادهای موجود در سازمان شهرداری تهران نیز فراهم کردکه این افراد نیز دیده شوند و بتوانند کار در حوزه های دیگر را نیز تجربه کنند. در حقیقت شناسایی استعدادها می تواند مکانیسم انگیزشی برای همکاران شهرداری تهران ایجاد و فضای رقابتی بوجود آورد.
    وی در پایان گفت: در حال حاضر سهمیه جذب دستیاران در تمام حوزه ها مشخص شده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران به این دلیل که در سال پایانی فعالیت خود هستند، از جذب دستیاران انصراف دادند و سهیمه خود را به سایر بخش های شهرداری تهران دادند.



    مطلب پیشنهادی

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    رئیس سازمان امور اراضی با تاکید بر اینکه در طرح‌های هادی روستایی باید مدیریت بهینه زمین به نحوی انجام شود که اولا توسعه روستا منطبق با رشد جمعیت واقعی باشد و ثانیا به اراضی کشاورزی حاصلخیز آسیب وارد نشود، بر مقابله با تبدیل روستاها به واحد های غیر مولد تاکید کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *