پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 9506
  • سند گردشگری استان آذربایجان‌غربی تهیه می شود
    سند گردشگری استان آذربایجان‌غربی تهیه می شود

    سند گردشگری استان آذربایجان‌غربی تهیه می شود

    محسن حمزه لو دوشنبه شب در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی اظهارکرد: با توجه به این‌که دستیابی به چشم انداز و اهداف توسعه صنعت گردشگری استان، نیازمند تهیه سند جامع و تعریف دقیق برنامه‌های عملیاتی در کوتاه‌مدت و بلندمدت است، بنابراین بررسی درخواست ضرورت تهیه سند گردشگری استان در دستور کار این کارگروه قرار گفت و پس از تبادل‌نظر با کلیات درخواست موافقت شد.

    وی با بیان اینکه بسترهای جذب گردشگر باید فراهم شود، عنوان کرد: اقامتگاه‌های بوم گردی، امکانات بهداشتی و درمانی، حمل و نقل مناسب و دیگر امکانات برای ارائه خدمات به گردشگران باید فراهم شود تا مسافران و گردشگران از جاذبه‌های تاریخی استان بازدید کنند.

    حمزه لو از موافقت با درخواست تصویب طرح هادی شهر گوگ تپه از توابع شهرستان مهاباد خبر داد و افزود: توسعه اصولی با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات از جمله اهدافی است که در طراحی و تدوین طرح هادی شهر گوگ تپه دنبال شده است.

    وی یادآور شد: مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی به عنوان دبیرخانه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برای تحقق جهش تولید، حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری را سرلوحه کار قرار داده و تلاش می‌کند تا روند راه‌اندازی صنایع تولیدی و صنعتی تسهیل و تسریع یابد.

    در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی با ضرورت تهیه سند گردشگری استان موافقت شد.

    پیگیری و نظارت بر واگذاری اراضی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی از دیگر مصوبات کارگروه بود.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *