جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 15778
  • درآمدزایی با آینده‌فروشی شهر؟
    درآمدزایی با آینده‌فروشی شهر؟

    سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی پایگاهی برای انتقال تجربیات شهرداری‌ها

    غلامرضا رضائیان، مدیر اجرایی سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی اظهار کرد: یکی از محور‌های این نمایشگاه، فضای سبز و محیط زیست شهری، فناوری‌های نوین در مواد و مصالح ساختمانی، صنعتی سازی ساختمان، مدیریت بحران در شهرها، معماری و هویت پایدار، شهر هوشمند، حقوق شهروندی، مدیریت شهری، گردشگری شهری، حمل و نقل، رو سازی، آلودگی هوا، مدیریت پسماند، مدیریت و تکنیک‌های بهینه سازی مصرف انرژی در شهرهاست.

    رضائیان افزود: در این نمایشگاه نوین‌ترین دستاورد‌ها و توانمندی‌های نهادها، سازمان‌ها و بخش خصوصی در زمینه انبوه سازان، پیمانکاران و مهندسین مشاور، شهرداری‌ها، پروژه‌های باز آفرینی شهری، خدمات شهری، حمل و نقل شهری، سرمایه‌گذاری و تجهیزات و ماشین‌آلات ارائه می‌شود.

    او ادامه داد: هم‌افزایی بین شهرداری‌های سراسر کشور و تبادل تجربیات با شهرداری‌های موفق از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است. علاوه بر آن فرصتی است جهت ارائه توانمندی‌ها و دستاورد‌های پروژه‌های شهری خصوصاً مدیریت بحران شهری که مدیران شهری می‌توانند از پروژه‌های موفق که در سایر شهر‌ها اجرا شده الگو برداری کرده و در مناطق خود استفاده کنند.

    مدیر اجرایی نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه اتحادیه شهر‌های متحد و حکومت‌های محلی خاورمیانه و غرب آسیا، اتحادیه شهرداری‌های ترکیه، مجمع شهرداران کلان شهر‌ها مستقر در اسپانیا نیز حضور خواهند داشت.

    سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی با رویکرد حمایت از تولید داخل در توسعه شهری با مشارکت بخش‌های خصوصی و دولتی با ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها به‌منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز و ایجاد رونق و توسعه شهر‌ها ۳ الی ۵ آبان ۱۴۰۱ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

     



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *