پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 14337
  • کانون سراسری انبوه‌سازان در نامه‌ای به معاون حقوقی رئیس‌جمهور، نسبت به تشدید رکود تولید مسکن با تصویب و اجرای سیاست جدید مالیاتی هشدار داد. در این نامه، با اشاره به فعالیت اورژانسی سرمایه‌گذاران ساختمانی در یک کریدور مالی متصل به بازار مصالح آمده است: سازندگان برای دورزدن رکود خرید، به تهاتر آپارتمان با تولیدکننده مصالح ساختمانی پناه آورده‌اند.
    بی توجهی روسای جمهور ایران به زمین های قهوه ای / انبوه سازی به قلک تبدیل شده است

    ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در قانون جهش تولید مسکن در آذربایجان‌غربی

    سیدمحسن حمزه‌لو در نشست با نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اعضای کارگروه قانون جهش تولید مسکن اظهار داشت: سیاست دولت سیزدهم، تولید انبوه و مستمر مسکن است و در این بین همکاری بین‌بخشی دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن و مدیریت شهری در استفاده بهینه از اراضی برجسته دیده می‌شود.

    وی یادآور شد: به دنبال تعلق مشوق­‌های گوناگون از جمله افزایش سقف تسهیلات جهت پیشبرد طرح‌های حمایتی مسکن هستیم.

    در این نشست تأکید شد که مسئولیت مجموعه راه وشهرسازی در برابر قانون جهش تولید مسکن تنها بسترسازی برای تولید مسکن است و ساخت و ساز بر عهده بخش خصوصی است همچنین عنوان شد که تمامی طرح‌های حمایتی مسکن مشمول مشوق‌ها و تخفیف‌های دولتی هستند.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *