سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 8542
  • تومورهای سرطانی پنهان در شهرها
    تومورهای سرطانی پنهان در شهرها

    طرح ترافیک پیوست مطالعاتی ندارد

    به گزارش برزن نیوز  به نقل از فارس، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت و اینکه این طرح با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال تغییر می‌کند یا خیر، اظهار داشت: شورای شهر نمی‌تواند تغییراتی در این زمینه اعمال کند چرا که در  شورای ترافیک هیچ یک از اعضای شورای شهر اعم از رئیس شورا و یا اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل حضور ندارند.
    وی گفت: متأسفانه در برخی از موضوعات شهری مدیریت یکپارچه نداریم در حالی که این موضوع بسیار احساس می‌شود و نبود این یکپارچگی باعث بروز مشکلاتی شده و شورای شهر قدرت اعمال نظر در برخی از تصمیمات شهری را ندارد.
    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: نبود مدیریت یکپارچه شهری دوگانگی و مشکلات را در این حوزه ایجاد می‌کند و باید چاره‌ای برای این مسأله اندیشید.
    علیخانی گفت:‌در مورد طرح ترافیک نه تنها پلیس بلکه برخی دیگر از اعضای شورای ترافیک نیز ایراداتی گرفته‌اند و به نظرم بزرگ‌ترین نقص  این طرح نبود پیوست مطالعاتی،‌اجتماعی، ترافیکی و اقتصادی آن است.
    وی با بیان اینکه شورا هم در این زمینه دورخورده است، گفت:‌معاونت حمل و نقل شهرداری طرحی را بدون انجام مطالعات و اقدامات کارشناسی در شورای ترافیک ارائه کرده و اعضا را توجیه و پس از آن این طرح به تصویب رسیده است.
    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: ما معتقدیم که هر طرحی به ذهن می‌رسد را نباید به اجرا درآورد و نیاز به کار مطالعاتی و کارشناسی وجود دارد.


    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *