جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 11076
  • ترافیک در طرح جامع شهر همدان
    متخصصان معماری همدان: آقای وزیر! طرح جامع شهری پر از ایراد است، جلوی تصویب آن را بگیرید

    طرح جامع شهر همدان ویژه خواری ها و رانت خواری ها را حذف می کند

    حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه شنبه در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان زمین و مسکن کشور، استاندار و مدیر کل مسکن و شهرسازی برگزار شد، گفت: همه چیز در همدان مهیای حرکت و تحرک و توسعه و برقراری عدالت شهری است و به سمت اجماع در کلان شهر و طرح جامع می‌رویم.

    نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا یک هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی باید به محدود شهر الحاق شود.

    وی بابیان اینکه از ساخت انبوه مسکن در همدان کوتاه نمی آییم چراکه سیل جمعیت به سمت شهر همدان روان است و رکن اصلی کلان شهر استقرار شهروند با مسکن مناسب است، گفت: مردم شهروند درجه یک هستند.

    حاجی بابایی بابیان اینکه با این طرح، زمین خواری بایکوت خواهد شد، گفت: در همدان ویژه خواری؛ برج خواری و رانت خواری ممنوع است و شهر خوب برای همه شهروندان آن باید تحقق یابد.

    وی با تاکید بر اینکه ما همدان را به اوج خواهیم رساند و همدان قطب کشوری می‌شود؛ گفت: برای حصول به این هدف تدابیری مشترک با استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی اندیشیده شده تا به محدوده شهر همدان اضافه شود و بدین وسیله شاهد کاهش قیمت بالای مسکن و زمین در همدان باشیم.

    نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۲۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که هر چه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شوند.

    وی با بیان اینکه طرح‌هایی که در خصوص خانه دار شدن مردم مدنظر قرار می‌گیرد را باید جدی بگیریم، گفت: یکی از مهمترین طرح‌ها، اقدام ملی مسکن است.

    نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به اینکه شرایط را باید برای خانه دار شدن مردم و ساخت مسکن مهیا کنیم، تاکید کرد: تعداد زیادی از افراد؛ فاقد مسکن هستند و اگر برنامه‌ای برای آن اندیشیده نشود قیمت زمین و مسکن بیشتر هم می‌شود.

    وی تاکید کرد: مسئولان در استان همدان محکم و پرقدرت برای ایجاد و ساخت مسکن برای اقشار مختلف جامعه پای کار هستند.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *