جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۰۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 3632
  • ظرف سه ماه آینده مطالعات لازم توسط مشاور ذیصلاح انجام خواهد شد
    ظرف سه ماه آینده مطالعات لازم توسط مشاور ذیصلاح انجام خواهد شد

    ظرف سه ماه آینده مطالعات لازم توسط مشاور ذیصلاح انجام خواهد شد

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مهندس اکبر بهنام جو که صبح امروز در سفر به شهرستان مشکین شهر و بازدید از شهر یئری سخن می گفت افزود : با انجام اقدامات توسعه ای لازم ، این منطقه ارزشمند می تواند به یکی از مناطق گردشگری پرمخاطب استان تبدیل شود.
    وی به اقدامات کشورهای مختلف برای تقویت و معرفی جاذبه های گردشگری خود اشاره و خاطرنشان شد : به رغم موهبت های الهی متعدد در استان اردبیل ؛ هنوز نتوانسته ایم از برخی مناطق بکر و زیبا مثل شهریئری به نحو احسن استفاده نماییم.
    مهندس بهنام جو در بخش دیگری از سخنانش ؛ بر ارتقای زیرساخت ها با جلب مشارکت فعالان ذی صلاح بخش خصوصی تاکید کرد و ادامه داد : تصمیم دولت فقط محدود به محصور و سرپوشیده کردن این منطقه نیست، بلکه توسعه و ایجاد زیرساخت های قوی و ایجاد تمامی امکانات رفاهی برای جذب گرشگر  باید مطالعه و عملیاتی شوند.
    وی تبیین نمود : با تدارک امکانات رفاهی در منطقه شهر یئری می توان انتظار داشت هر گردشگر به طور متوسط ؛ حدود نیم روز در آن اقامت و حضور داشته باشد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *