شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۳۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 11078
  • فراخوان باز طراحی میدان انتظام شهر لاهیجان تا 20 آبان 99 شد
    فراخوان باز طراحی میدان انتظام شهر لاهیجان تا ۲۰ آبان ۹۹ شد

    فراخوان باز طراحی میدان انتظام شهر لاهیجان تا ۲۰ آبان ۹۹ شد

    فراخوان باز طراحی میدان انتظام لاهیجان با ملزومات و اهمیت طراحی : توجه به اهمیت ورودی شهر،هماهنگی با زمینه های معماری، فرهنگی، تاریخی و نمادهای شهر ،توجه به دید اثر در شب و نور پردازی،  اصالت طرح و پرهیز از هر گونه کپی برداری نیز در نظر گرفتن شرایط و کالبد فیزیکی و عملکرد ترافیکی میدان تا ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

    به گزارش کاشف اسرار،رویکرد طراحی در بر گیرنده : توجه به اهمیت جایگاه فرهنگی شهر لاهیجان و حفظ ارزش های فرهنگی و معیارهای  ایرانی اسلامی بوده و طرح باید کاملاً منحصر به فرد ، شاخص، دارای هویت و ویژگی های شهر سازی و معماری باشد.

    با توجه به شیوع  بیماری کرونا به جهت کاهش خطرات ، شایسته است آثار به صورت غیر حضوری تا ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۹ارسال بشود،ضمن این که دریافت فایل اتوکد (پلان میدان)به صورت : “/ dorsapax/userfiles/file/۰.zip

    است.

    کلیه مدارک حداکثر در دو شیت ۷۰*۵۰  شامل نقشه های فاز یک و دو با فرمتJEPG ، نقشه سایت پلان ،مقاطع، نما ها ، ارائه مبانی نظریه و توجیه طرح،ارائه زاویه‌های های مختلف میدان و نور پردازی در قالب تصاویر ۳بعدی و آثار به نشانی ایمیل(lahijan@imo.org.ir) ارسال بشود.

    هیئت داوران در بر گیرنده اعضای کمیته زیباسازی،  نماینده شورای اسلامی شهر، نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان (دفتر لاهیجان) بوده و به نفر برتر جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به همراه  لوح تقدیر و تندیس تقدیم می شود

    نشانی دبیرخانه کمیته زیبا سازی : لاهیجان بلوار امام رضا(ع) ساختمان ستادی شهرداری لاهیجان، تلفن: ۰۱۳۴۲۲۳۹۴۳۰



    مطلب پیشنهادی

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    طراحی، آغاز و انجام برخی از پروژه های ساخت بزرگراه و تونل در دوره جدید مدیریت شهری انگاره تلاش برای شهرسازی بر محور انسان و برای انسان را کم رنگ کرده است. در دوره پیشین مدیریت شهری، ضمن انتقاد از ساخت بزرگراه های متعدد با هزینه‌های بالای هزار میلیارد تومان بر لزوم تغییر رویکرد شهرسازی به رویکرد «انسان محور» تاکید کردند و تا حدی نیز این رویکرد را پیگیری نمودند یا دست‌کم رویکرد «خودرو محور» را کنار گذاشتند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *