پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 15786
  • لزوم توجه به مسائل اجتماعی در جابجایی ساکنین کوی فلسطین
    لزوم توجه به مسائل اجتماعی در جابجایی ساکنین کوی فلسطین

    لزوم توجه به مسائل اجتماعی در جابجایی ساکنین کوی فلسطین

    استاندار زنجان گفت: در جلسات بعدی شورای مسکن گزارش اقدامات انعقاد قرارداد با مالکین کوی فلسطین که آمادگی خود را برای جابه‌جایی اعلام کردند نهایی شود. همچنین گزارش‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان باید مقایسه‌ای ارائه شود و در این راستا معاونت ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان هم نسبت به انجام این کار اهتمام جدی داشته باشد.

    به گزارش برزن نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در دومین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان گفت: وضعیت روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان به صورتی گزارش داده شود که قابل مقایسه با گزارش ارایه شده در جلسه قبلی باشد.

    وی با بیان اینکه گزارش‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان باید مقایسه‌ای ارائه شود، ابراز داشت: در جلسه آینده وضعیت واحدهای مسکونی در دست احداث باید به صورت آماری و مقایسه‌ای نسبت به جلسه قبل گزارش داده شود.

    استاندار زنجان از آمادگی یکی از بانک‌های عامل برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: جلسات هماهنگی این همکاری باید برگزار شود.

    افشارچی از عملکرد خوب بانک مسکن در پرداخت تسهیلات برای اجرای پروژه‌ها نهضت ملی مسکن در استان قدردانی کرد.

    وی به وضعیت پروژه ۷۴۴ واحدی برکت اشاره کرد و افزود: مشکلات پیش روی ۱۹۲ واحد از این تعداد واحد مسکونی در مرحله تحویل، بررسی و پیگیری شود و در این خصوص مسائل مربوط به این واحدها به جلسه خصوصی موکول شود و پیمانکاران هم حضور داشته باشند.

    استاندار زنجان به صدور پروانه ساختمانی واحدهای مسکونی در حال احداث نهضت ملی مسکن اشاره کرد و بیان داشت: این مسائل باید در شهرداری و راه و شهرسازی به صورت کارشناسی حل و فصل شود.

    افشارچی به موضوع منطقه کوی فلسطین اشاره کرد و افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با داشتن سبقه عمرانی و مسئولیت در امور اجتماعی، برای انعقاد قرارداد واحدهای مسکونی در این منطقه وارد کار شود و همچنین تعداد این واحدها از ۶۷ واحد افزایش یابد و در انجام این کار مهم معاونت عمرانی استانداری زنجان هم همکاری و همراهی لازم را داشته باشد.

    وی با بیان اینکه انعقاد قرارداد و همچنین جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین مسائل اجتماعی را در بردارد، ابراز داشت: در جلسات بعدی شورای مسکن گزارش اقدامات انعقاد قرارداد با مالکینی که آمادگی خود را برای جابه‌جایی اعلام کردند نهایی شود.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *