جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۵۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 10222
  • لزوم توزیع عادلانه‌تر امکانات و فرصت‌ها در مدیریت شهری
    لزوم توزیع عادلانه‌تر امکانات و فرصت‌ها در مدیریت شهری

    لزوم توزیع عادلانه‌تر امکانات و فرصت‌ها در مدیریت شهری

    «محمدعلی طالبی» صبح امروز ۱۸ تیرماه در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز شهرداری یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ثبت جهانی و هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، با بیان این‌که ثبت جهانی بافت تاریخی یزد از دو بعد احترام جهانیان به این میراث ارزشمند و هدایت یزد به سمت شهر توسعه یافته در کلاس جهانی حائز اهمیت است، اظهار کرد: امیدوارم با بهره برداری از این طرح‌ها خدمات بهتر و بیشتری به مردم دارالعباده ارائه شود.

    وی حرکت و جهت گیری شهرداری و شورای اسلامی یزد در راستای خدمت رسانی به مردم را حائز اهمیت دانست و افزود:‌ علاوه بر توجه به نیازهای اساسی و اولویت‌دار شهروندان، بحث توزیع عادلانه‌تر امکانات و فرصت‌ها باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

    استاندار یزد با بیان این‎‌که بین مردم انتقاداتی مطرح می‌شود و برخی مناطق از احساس بی‌توجهی مسئولان گلایه‌مند هستند، گفت: مدیریت شهری باید بیش از پیش رویکرد عدالت محورانه را مد نظر و ملاک عمل قرار دهد.

    طالبی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر در مناطق حاشیه‌ای یزد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بلااستفاده یا تقویت کارکرد فرصت‌های موجود از دیگر بایدهای توسعه مدیریت شهری در یزد است.

    این مسئول با بیان این‌که یزد حسینیه ایران است و از روز اول کارکردهای مختلفی برای تمام عناصر و ابعاد شهری آن دیده شده است،‌ بیان کرد: توجه به ابعاد مختلف نیازهای مردم در شهر را از دیگر الزامات توسعه خدمات مدیریت شهری است.

    وی توجه به وجوه مختلف نیاز شهروندی در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری را حائز اهمیت دانست و بیان کرد:‌ توجه به ابعاد مختلف شهروندی به ویژه برنامه‌ریزی در حوزه اجتماعی و فرهنگی از جمله نقاط قوت این دوره شورای اسلامی شهر یزد است و این رویکرد باید به عنوان رویکردی پایدار در ادوار مختلف مدیریت شهری مد نظر قرار گیرد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *