شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۵۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 10583
  • لزوم نظارت مدیریت شهری بر پروژه برندسازی
    لزوم نظارت مدیریت شهری بر پروژه برندسازی

    لزوم نظارت مدیریت شهری بر پروژه برندسازی

    سارا دشت گرد در سی و یکمین جلسه شورای پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: برند سازی جزو یکی از موثرترین و مهمترین فعالیت های بازاریابی به حساب می آید، برندسازی شهری تصویری از شهر در ذهن مخاطب ایجاد می کند تا شهر را از مکانی معمولی به مقاصدی تبدیل شوند که توریست را جذب کند.دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: شهرها جهت ارزش آفرینی برای خود اقدام به برندسازی می کنند بنابراین نمود این کارایی و اثرگذاری در رشد اقتصادی افزایش سرانه درآمد شهروندان و افزایش سرمایه گذاری برای توسعه آتی در شهر است.وی تاکید کرد: لذا در خصوص پروژه برندسازی شهرداری موظف است در قالب شرح خدمات اولیه ارائه شده توسط مشاور که همه این موضوعات را در نظر داشته است اقدام به پیگیری و نظارت پروژه نمود و جزو خواسته های خود از مشاور مد نظر قرار دهد.به گفته این عضو شورا، هرگونه کم کردن شرح خدمات از نظر شورای پژوهشی قابل قبول نخواهد بود و بنده به عنوان عضو شورای پژوهشی و هم عضو شورای شهر کرج در هر قسمت که احساس نمایم مشاور از شرح خدمات اولویه عدول کرده است تذکر خواهم داد و پیگیری خواهم کرد.


    مطلب پیشنهادی

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    طراحی، آغاز و انجام برخی از پروژه های ساخت بزرگراه و تونل در دوره جدید مدیریت شهری انگاره تلاش برای شهرسازی بر محور انسان و برای انسان را کم رنگ کرده است. در دوره پیشین مدیریت شهری، ضمن انتقاد از ساخت بزرگراه های متعدد با هزینه‌های بالای هزار میلیارد تومان بر لزوم تغییر رویکرد شهرسازی به رویکرد «انسان محور» تاکید کردند و تا حدی نیز این رویکرد را پیگیری نمودند یا دست‌کم رویکرد «خودرو محور» را کنار گذاشتند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *