سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 11421
  • مأموریت‌های شهرداری برای آموزش‌های شهروندی به تهرانی‌ها
    لیست سفرهای خارجی مدیران شهری منتشر شد | دلیل سفر این مدیران چه بود؟

    ماجرای نامه شهردار تهران به وزیر رفاه

    زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ، درباره موضوع محقق شدن اوراق مشارکت جهت توسعه واگن‌های مترو اظهار داشت: متأسفانه مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده و بانک رفاه معتقد است که به علت بدهی‌های سابق شهرداری در دوره‌های گذشته ضمانت‌ها را از شهرداری کنونی برای محقق شدن اوراق مشارکت قبول نمی‌کند.

    وی افزود: این در حالی است که در حال حاضر شهرداری بدهی‌ ندارد و به دلیل شرایط کرونا توسعه واگن‌های مترو امری ضروری است بر همین اساس پیروز حناچی شهردار تهران نامه‌ای به شریعتمداری، وزیر رفاه نوشته و درخواست شده که موضوع اوراق مشارکت هر چه سریع‌تر محقق و وصول شود تا واگن‌های مورد نیاز خریداری، ایستگاه های جدید افتتاح و جهت خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده شود.

    عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران به بازدید اخیر خود از ایستگاه مترو برج میلاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همه ظرفیت‌ها به صورت کامل برای استفاده معلولان در این ایستگاه در نظر گرفته شده است.

    نژادبهرام  بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار شده است که ایستگاه‌های جدید را بدون مناسب‌سازی برای معلولان افتتاح نکنیم و ایستگاه‌های قدیمی در حال مناسب‌سازی است.

    وی از افتتاح ایستگاه مترو امیرکبیر خبر داد و گفت: احتمالا این ایستگاه در ماه جاری به بهره برداری می رسد که در منطقه ۱۴ و در مجاور پلازای امیرکبیر قرار گرفته است.

    فارس



    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *