شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۰۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 8498
  • مدیریت واحد شهری عملی می شود
    مدیریت واحد شهری عملی می شود

    مدیریت واحد شهری عملی می شود

    هادی زارعی شهردار بجنورد, با اشاره به آغاز عملیات بهسازی حاشیه شهر در محله ناظرآباد شهر بجنورد، خاطرنشان کرد: بر این اساس برنامه ریزی شده تا به عنوان گام اول مشکلات این محله در حوزه های مختلف و با همکاری دستگاه های مختلف به ویژه آب و فاضلاب شهری مرتفع شود.

    هادی زارعی گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات اساسی اهالی ناظر آباد شبکه   فاضلاب است تعاملاتی با آب و فاضلاب شهری برقرار شده که طی آن ۱۲ نفر از پیمانکاران این شرکت در حال کار در این محله هستند.

    او ادامه داد : عملیات اجرای فاضلاب شهری در منطقه ناظر آباد و استفاده از فرصت بسته تشویقی شهرداری توسط آبفای شهری بجنورد علاوه بر صرفه جویی منابع ،مانع از تخریب آسفالت ناشی از جاری شدن فاضلاب منازل در کوچه ها می شود.

     

    او گفت: منافع این عملیات همزمان در منطقه ناظر آباد علاوه بر شهروندان ،به دو دستگاه شهرداری و آبفای شهری خواهد رسید به طوری که آبفای شهری طرح خود را بدون پرداخت هزینه های آسفالت و حفاری با هزینه بسیار پایین انجام می دهد  و همزمان هزینه های شهرداری بابت عدم تخریب آسفالت ناشی از فاضلاب جاری در کوچه کاهش می یابد.

    او با بیان اینکه فاضلاب جاری در معابر هر ساله باعث تخریب آسفالت شده و بطور متوسط هر ۱۸ ماه یکبار می بایست آسفالت روکش می شد، یادآور شد: تعامل دو دستگاه باعث جلوگیری از حفاری مجدد، آسفالت جدید و حیف و میل بیت المال و اعتراض شهروندان می شود.



    مطلب پیشنهادی

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    طراحی، آغاز و انجام برخی از پروژه های ساخت بزرگراه و تونل در دوره جدید مدیریت شهری انگاره تلاش برای شهرسازی بر محور انسان و برای انسان را کم رنگ کرده است. در دوره پیشین مدیریت شهری، ضمن انتقاد از ساخت بزرگراه های متعدد با هزینه‌های بالای هزار میلیارد تومان بر لزوم تغییر رویکرد شهرسازی به رویکرد «انسان محور» تاکید کردند و تا حدی نیز این رویکرد را پیگیری نمودند یا دست‌کم رویکرد «خودرو محور» را کنار گذاشتند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *