جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۵۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 5679
  • مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، منبع ارزشمند نیازسنجی‌‌های اجرایی شهر است
    مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، منبع ارزشمند نیازسنجی‌‌های اجرایی شهر است

    مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، منبع ارزشمند نیازسنجی‌‌های اجرایی شهر است

    مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) را پلی بین دانشگاه و جامعه و منبع ارزشمند نیازسنجی‌‌های اجرایی شهر دانست و بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های این مرکز در حوزه‌های اجرایی تاکید کرد.
    به گزارش برزن نیوز به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میکائیل نظری در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی و هنری، همکاری با جهاد دانشگاهی را در دستور کار خود قرار داده‌ است، گفت: جهاد دانشگاهی، نهادی علمی است که حضور فعال در حوزه‌های پژوهشی، فنی و رسانه‌ای دارد و پیوند این نهاد با حوزه‌های اجرایی می‌تواند پشتوانه‌ای برای برنامه‌ریزی‌های شهری باشد.
    وی با بیان اینکه مرکز افکارسنجی ایسپا در جهاد دانشگاهی، مجری نظرسنجی‌های مهمی در سال‌های اخیر بوده ‌است، اظهار کرد: مصمم هستیم از این مزیت ارزشمند، بهره گرفته و برنامه‌های آموزش شهروندی را ه کمک اطلاعات پربار این نهاد توسعه دهیم.
    وی در پایان، وجود خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری قرآنی ایکنا را از قابلیت‌های ارزنده این نهاد خواند و گفت: وجود این رسانه‌ها توان پژوهشی و فکری را با مزیت‌های رسانه‌ای همراه ساخته است.


    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *