جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۲۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 9556
  • مسابقه طراحی سکونتگاه‌های موقت در تهران برگزار می شود
    مسابقه طراحی سکونتگاه‌های موقت در تهران برگزار می شود

    مسابقه طراحی سکونتگاه‌های موقت در تهران برگزار می شود

    به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،   «علی داوطلب» هدف از برگزاری این مسابقه را رفع چالش‌های موجود در مسیر تولید و بکارگیری سکونتگاه‌های موقت بویژه در شرایط بحرانی اعلام کرد.

    وی افزود: شرکت در این مسابقه رایگان است و تیم های اول تا سوم به ترتیب جوایز ۱۲۰، ۸۰ و ۵۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

    داوطلب با اشاره به صرف هزینه و زمان زیاد برای ساخت و حمل کانکس های فلزی که در مواقع بحرانی برای اسکان های موقت استفاده می شود، عنوان کرد: سکونتگاه‌های ماژولار یکی از گروه‌های اصلی مسکن‌های موقت هستند که با توجه به ساخت قطعات تفکیکی آن‌ها در کارخانه قابلیت نصب و مونتاژ آسان در محل مورد نظر را دارند و سرپناهی مطمئن برای حادثه دیدگان محسوب می شوند.

    معاون شهردار منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: این مسابقه در ۲ مرحله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا طرح ها و ایده های خود را در چارچوبی که از سوی دبیرخانه مسابقه در سایت ichallenge.ir مشخص شده است ثبت کنند.

    وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ثبت طرح‌ها، ارزیابی‌ها توسط کمیته فنی آغاز می‌شود و حداکثر ۲۰ طرح به مرحله دوم راه می‌یابند.

    به گفته وی، در این مرحله، به طرح برتر، مطابق با ملاحظات فنی بیان شده، جایزه ۳۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

    داوطلب خاطر نشان کرد: علاوه براین، ده طرح برگزیده دیگر جوایزه ۵ میلیون ریالی دریافت می کنند.

    وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مرحله دوم از زمان دریافت طرح آزمون سه هفته فرصت دارند تا مستندات درخواستی را برای دبیرخانه مسابقه ارسال کنند که در پایان سه شرکت‌کننده به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و تقدیر می شوند.

    مسابقه طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان از سوی شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا) و  با همکاری نهاد آی ‌چلنج (چالش های فناوری و نوآوری ایران) و همچنین با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ستاد توسعه فناوری‌نانو، شهرداری منطقه ۱۹ تهران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان برگزار می‌شود.

    منطقه ۱۹ تهران از مناطق جنوبی و کم برخوردار پایتخت است.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *