جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۳۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 8630
  • معرفی برترین ایده‌های حوزه مدیریت شهری
    معرفی برترین ایده‌های حوزه مدیریت شهری

    معرفی برترین ایده‌های حوزه مدیریت شهری

    محمد نبیونی ،رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های مردمی شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت :بیش از ۲۰۰ ایده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بخش مهمی از آنها به مسائل مربوط به مدیریت شهری مرتبط بود.

    نبیونی  افزود : بر این اساس بنا شد ایده های ارائه شده در این جشنواره که به حوزه مدیریت شهری مرتبط بود به صورت ویژه مورد بررسی قرار بگیرد.

    او گفت : ایده هایی در خصوص مدیریت پسماند، خدمات شهری، جمع آوری زباله، تفکیک از مبداء و مسائل مرتبط با شهر هوشمند بخشی از ایده های مطرح شده در این جشنواره بود.

    رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های مردمی شورای اسلامی کلانشهر کرج  افزود : بنا شده در ایام الله دهه فجر بهترین ایده ها معرفی و پس از آن به حوزه های مربوطه ارجاع داده تا شرایط عملیاتی شدن آنها فراهم شود.

    نبیونی گفت: امید است در سالهای آتی ایده های بیشتری توسط جوانان، نخبگان و پیشکسوتان حوزه های مختلف مدیریت شهری ارائه شود و شورای شهر و شهرداری هم از صاحبان این ایده ها حمایت لازم را داشته باشند تا با اجرایی شدن آنها به سمت افزایش رفاه شهروندان گام برداریم.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *