شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۱۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 13414
  • منطقه ۵ بیشترین پروژه های اولویت دار و توسعه محلی را داراست
    منطقه ۵ بیشترین پروژه های اولویت دار و توسعه محلی را داراست

    منطقه ۵ بیشترین پروژه های اولویت دار و توسعه محلی را داراست

    به گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مصطفی سلیمی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در مورد بازدید خود از پروژه های منطقه ۵ گفت: امروز و پس از حضور یک هفته ای ناظران در سطح نوحی و ادراات برای جمع بندی نظارت دوره ای منطقه ۵ را داشتیم که برررسی عمکلرد منطقه در حوزه های نگهداشت شهر،پروژه های اولویت دار و توسعه محله ای و تمام پروژه های سرمایه ای در معاونت های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
    وی افزود: منطقه ۵ بزرگ و فعال هست و با توجه به فرصت های شهری در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه فضای سبز، خدماتی، عمرانی و ترافیکی فعال، پرانرژی و پرکار هست .در نگهداشت شهر چه خدماتی و چه ترافیکی و عمرانی عملکرد منطقه۵ قابل قبول و مطلوب بوده و باید از شهردار این منطقه تشکر کنیم.
    معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: در حوزه های عمرانی،خدماتی و ترافیکی و مالی و در آمد در سال گذشته عملکرد این منطقه مطلوب بوده است که امیدواریم امسال نیز تداوم داشته باشد.
    وی با بیان اینکه برخی پروژه های این منطقه باید در دوسه ماه آینده به بهره برداری برسد اذعان داشت: منطقه ۵ از جمله مناطقی هست که بیشترین پروژه را چه پروژه های اولویت دار و چه توسعه محلی را داراست و امیدواریم که تا دو ماه آینده به بهره برداری کامل رسیده و مردم از آن بهره مند شوند.
    سلیمی در پایان در مورد پروژه های توسعه محلی منطقه ۵ گفت: بیش از ۱۰۰ پروژه توسعه محلی در منطقه ۵ برنامه ریزی شده بود که به خاطر وسعت و پهنای این منطقه بیشترین پروژه را دارد.۷۰ درصد این پروژه ها به بهره برداری رسده و ۳۰ درصد که از جهت حجم کاری بزرگتر بود باقی مانده که تا دو ماه آینده افتتاح می شود.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *