پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 10737
  • منطقه ۶ شهرداری، منطقه غیرحضوری می‌شود
    منطقه ۶ شهرداری، منطقه غیرحضوری می‌شود

    منطقه ۶ شهرداری، منطقه غیرحضوری می‌شود

    در نشستی که روز ۱۲ شهریور، با محوریت طرح منطقه غیرحضوری برگزار شد، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ با حضور در سازمان فاوا و در گفتگو با محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان ابعاد مختلف این طرح و همچنین پهنه بندی هوشمند شهری را بررسی کردند.
    به گفته مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران، در گام اول این مسیر، شهروندان به طور تدریجی قادر خواهند بود نزدیک به ۸۰ درصد از سرویس‌های شهری را بدون نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری‌ها و با استفاده از درگاه‌های الکترونیک و میز خدمت و دفاتر خدمات الکترونیک شهر دریافت نمایند.
    با هدف اجرای این طرح، کارگروهی متشکل از نمایندگان دو مرکز و با اولویت دو حوزه درآمد و شهرسازی به پیگیری اجرای این طرح خواهند پرداخت.
    همچنین موضوع تصمیم گیری در خصوص پهنه بندی هوشمند شهری، محور دیگر این جلسه بود که پس از تبادل نظرهای صورت گرفته، ناحیه ۱ منطقه ۶ به عنوان پهنه هوشمند شهری به صورت آزمایشی انتخاب و پروژه‌هایی برای عملیاتی شدن مشخص و معرفی شد.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *