جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۴۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 11114
  • موافقت ستاد کرونا با محدودیت تردد و سفر در 5 شهر و استان
    موافقت ستاد کرونا با محدودیت تردد و سفر در ۵ شهر و استان

    موافقت ستاد کرونا با محدودیت تردد و سفر در ۵ شهر و استان

    دکتر کیانوش جهانپور  با اشاره به روند افزایشی ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در کشور و لزوم اتخاذ تدابیر لازم و اعمال محدودیت در رفت و آمد و سفر بویژه با توجه به تعطیلات پیش رو، گفت: بر همین اساس وزارت بهداشت برای حداقل سه روز تعطیلات پیش رو، درخواست محدودیت تردد به/از پنج شهر که شیوع کرونا در آن نسبتا بالاست را به ستاد ملی مقابله با کرونا  ارایه کرده که موضوع جهت اجرا به کمیته امنیتی اجتماعی و دستگاه‌های مسوول ابلاغ شده است.

    وی گفت: هرچند که در حال حاضر تمام تعداد استانها و شهرستانهای در شرایط قرمز کرونا، افزایش یافته است و کل کشور قرمز تلقی می شود، اما برای تعطیلات پیش رو محدودیت رفت و آمد در کلان شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه پیشنهاد شده است.

    جهانپور تاکید کرد: قاعدتا هر نوع تصمیمی در این حوزه، جهت اجرا باید به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا برسد که با توجه به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ آن، این مقررات منع رفت و آمد و محدودیت تردد و سفر بویژه برای سه روز تعطیل پیش رو  اعمال خواهد شد.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *