پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 7291
  • نبود پیوست اجتماعی عامل شکست طرح‌های اجتماعی در مدیریت شهری
    نبود پیوست اجتماعی عامل شکست طرح‌های اجتماعی در مدیریت شهری

    نبود پیوست اجتماعی عامل شکست طرح‌های اجتماعی در مدیریت شهری

    عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین واگذاری ۱۰۰ دستگاه دوچرخه به دانش آموزان دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: باید این اتفاق بزرگ فرهنگی را که می‌تواند موجب تحولات عظیم در جامعه باشد را تبریک بگویم، زیرا آموزش باکیفیت در گرو سلامت محیطی شهر است.

    مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: برای آموزش باکیفیت باید سلامت دانش آموزان تأمین شود و کشور برای توسعه فرهنگ و اقتصاد نیاز به نیروی سالم مجرب دارند.

    او با اشاره به واگذاری ۱۰۰ دستگاه دوچرخه گفت: این کار در مسیر سلامت نیروی انسانی است و باید اعلام کنم متأسفانه بسیاری از طرح‌های اجتماعی به دلیل نداشتن پیوست‌های مربوطه در پایتخت آن گونه که باید کارآمد نیست.

    فولادوند اظهار کرد: ما به عنوان کسانی که مسئول توسعه فرهنگی در پایتخت هستیم از واگذاری و اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری استقبال می‌کنیم و از شهرداری می‌خواهم اجازه دهد این برنامه‌ها بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.

    مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اجرای طرح‌های مشارکتی گفت: ساماندهی سرویس مدارس یکی دیگر از برنامه‌های مشارکتی با شهرداری تهران است که امیدواریم هرچه بیشتر این تعداد پروژه‌های مشارکتی در تهران افزایش پیدا کند.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *