پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 15804
  • نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن
    نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن

    نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن

    به گزارش برزن نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن، ۱۳ و ۱۴ شهریورماه با برنامه‌ریزی‌های وزارت راه و شهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات برگزار می‌شود.

    در این رویداد که با محوریت طرح جهش تولید مسکن است رویکردهای زنجیره تامین مسکن دانش‌بنیان، صنعتی‌سازی- افزایش سرعت و کیفیت، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های ساخت مدنظر برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.

    هدف اصلی از طراحی و برگزاری رویدادهای مبنتی بر عرضه فناوری این است که فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان توانمندی‌های خود را معرفی کرده و با جلب نظر آن‌ها جهت همکاری تجاری‌، از سرمایه ، امکانات و سایر ظرفیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده و نیازهای فناورانه آنها را مرتفع کنند. به همین منظور با توجه به شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین) و نیز اهمیت طرح جهش تولید مسکن در وزارت راه و شهرسازی‌، نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن با هدف دستیابی به ظرفیت های موجود برنامه ریزی و به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

    نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *