جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۳۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 5583
  • نخستین همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» ۱۹ تیر ماه سالجاری برگزار می‌شود
    نخستین همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها»برگزار می‌شود

    نخستین همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» برگزار می‌شود

    نخستین همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» ۱۹ تیر ماه سالجاری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

    به گزارش برزن نیوز به نقل از شهریار، در دومین جلسه کمیته علمی این همایش مقرر شد عنوان آن از «نقش مدیریت شهری در تحقق گام دوم انقلاب در بیانیه مقام معظم رهبری» به «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» تغییر یابد.

    طرح های زیرساختی و ضروری در شهر تبریز، بررسی میزان توسعه یافتگی مناطق دهگانه شهرداری تبریز، الگوهای اسلامی شهرسازی و حقوق شهروندی از اهم موضوعات و کلید واژه‌های این همایش به شمار می‌رود.

    همچنین مشارکت مردمی، مسابقه خدمت رسانی، عدالت در تقسیم امکانات عمومی شهری، افزایش معنویت و اخلاق در فضای عمومی شهری، رفع حاشیه نشینی، سبک زندگی اسلامی، سرمایه‌های انسانی در مدیریت شهری و مدیریت جهادی از دیگر بخش‌ها و کلید واژه‌های این همایش است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    گفتنی است، دومین جلسه کمیته علمی نخستین همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» در بیانیه مقام معظم رهبری با حضور ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز و اعضای کمیته علمی همایش برگزار شد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *