چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۰۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 2885
  • نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی
    نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی

    نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی، برگزار می شود

    سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، مدیریت مرکز معماری و شهرسازی اسلامی ژرفا با حمایت علمی و معنوی قطب علمی معماری اسلامی، دانشگاه های علم و صنعت ایران، بین المللی امام خمینی (ره)، جامع امام حسین (ع)، هنر اسلامی تبریز، خوارزمی، بنیاد معماری انقلاب اسلامی و … در برگزاری این همیش ملی که در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می شود، مشارکت دارند.

    محورهای این همایش به سه بخش بنیادی، کاربردی و تقدیر از برگزیدگان این حوزه تقسیم می شود؛ محور عمومی(شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی) اولین محور همایش یاد شده، محور دوم یا ویژه با عنوان «آموزش و نظام آموزش شهرسازی و معماری» و محور سوم تقدیر از برگزیدگان و فعالان این عرصه اند.

    گفتنی است، این همایش در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در آن می توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس «http://aumiconf.ir/fa/index.php»  مراجعه کنند.



    مطلب پیشنهادی

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    رئیس سازمان امور اراضی با تاکید بر اینکه در طرح‌های هادی روستایی باید مدیریت بهینه زمین به نحوی انجام شود که اولا توسعه روستا منطبق با رشد جمعیت واقعی باشد و ثانیا به اراضی کشاورزی حاصلخیز آسیب وارد نشود، بر مقابله با تبدیل روستاها به واحد های غیر مولد تاکید کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *