جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۳۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 582
  • پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در بین ده پروژه برتر کشور

    پروژه مجتمع پزشکان اردبیل درششمین جشنواره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران توانست در بین ۱۰ پروژه برتر کشور با درخششی بی‌نظیر تندیس برتر و جایزه ملی را به دست آورد.
    به گزارش برزن نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لردبیل ، شهرام باباخانی مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب نمایندگی اردبیل احداث شده و سال‌ گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

    وی گفت: همه ساله انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سطح کشور نسبت به ارزیابی پروژه‌های اجرا شده اقدام و به ۱۰ پروژه برتر در سطح کشور تندیس برتر و جایزه ملی اعطا می‌نماید.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: امسال درششمین جشنواره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران برای اولین باراستان اردبیل توانست باپروژه مجتمع پزشکان اردبیل در بین۱۰پروژه برتر کشور قرار گرفته و بادرخششی بی‌نظیرگواهی سرآمد و تندیس برتر جایزه ملی که دردانشگاه شهید بهشتی تهران برگزارشد به دست آورد.

    وی درخصوص پروژه مجتمع پزشکان اردبیل گفت: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در تیرماه سال۹۴ با حضور دکترآخوندی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید. این پروژه ۲۸ هزارمترمربع زیربنا داشته ، شامل ۱۹۲باب خدمات پزشکی، مطب و پارکینگ موردنیازطبابت پزشکان است.
    باباخانی گفت: این مجتمع درمجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) با دسترسی راحت وسهل‌الوصول شهری وبا تأمین پارکینگ مناسب برای مراجعان و رعایت کامل مبحث۱۹مقررات ملی ساختمان و صرفه‌جویی انرژی با طراحی زیبا و مدرن اجرایی و احداث شده است.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *