چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۲۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 14342
  • پیشنهاد خواهرخواندگی تهران و رُم از سوی زاکانی
    پیشنهاد خواهرخواندگی تهران و رُم از سوی زاکانی

    پیشنهاد خواهرخواندگی تهران و رُم از سوی زاکانی

    به گزارش برزن نیوز به نقل از ایرنا به نقل از شهرداری تهران، علیرضا زاکانی روز سه شنبه در دیدار با جوزپه پرونه سفیر ایتالیا بر توسعه هنر معماری گذشته ایرانی که در دوره های قبل کمتر در کالبد شهر مورد دقت قرار گرفته است تاکید کرد.

    وی همکاری با ایتالیا را در سرفصل های مختلف از جمله ترافیک، حمل و نقل، آلودگی هوا، موضوعات زیست محیطی، پسماند، سرمایه گذاری، ساخت وساز و گردشگری ضروری دانست.

    سفیر ایتالیا در تهران نیز گفت: در زمینه فرهنگی هدف ما در سفارت ایتالیا برجسته سازی میراث فرهنگی و هنری تهران و روابط ایران و ایتالیا است.

    پرونه اضافه کرد: همچنین شرکت های ایتالیایی می توانند در زمینه مدیریت آب، مدیریت پسماند و انرژی های تجدید با شرکت های ایرانی در تهران همکاری کنند.

    همچنین شفیق دیوب سفیر سوریه در ایران در دیدار با زاکانی، مدیریت شهرداری در تهران را کار آسانی ندانست و افزود: البته من اطمینان دارم که شما در این پست موفق خواهید بود و امیدوارم در توسعه شهر تهران سهیم باشید.

    شهردار تهران نیز روابط و پیوستگی ایران و سوریه را فراتر از ۲ کشور متعارف توصیف کرد و گفت: در دوره جدید مدیریت شهری معتقد به تحول در روح و کالبد شهر تهران به طور همزمان هستیم.

    زاکانی اظهار امیدواری کرد که در بُعد نرم افزار شهر نیز تحولات جدی اجتماعی در تهران ایجاد کنیم و زمینه ساز حضور مردم برای قبول مسئولیت و اداره شهر برمحور نخبگان باشیم.

    شهردار تهران امروز (سه شنبه) با سفیر کشور ژاپن در تهران نیز دیدار کرد.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *