جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 14448
  • دو توصیه کلیدی به متقاضیان تبدیل به احسن ملک
    مسکن

    پیشی گرفتن تأمین زمین ازثبت‌نامی‌ها در طرح جهش مسکن/ ۳۵ هزار کرمانشاهی ثبت‌نام کرده‌اند

    مسعود شریفی امروز با اشاره تمدید مهلت ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان آذرماه، اظهار داشت: تاکنون ۳۵ هزار نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

    وی گفت: افراد متاهلی که از هیچگونه تسهیلات دولتی شامل زمین، مسکن، وام ساخت و خرید مسکن استفاده نکرده‌اند و مالکیت خصوصی ندارند با سابقه ۵ سال سکونت در محل زندگی فعلی می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: همچنین زنان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال نیز در این طرح می‌توانند ثبت نام کنند.

    وی با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح باید به سامانه نهضت ملی مسکن (سمن) مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت ثبت‌نام پایش افراد انجام می‌شود.

    شریفی یادآور شد: قرار است همه طرح‌های قبلی مسکن از جمله طرح اقدام ملی مسکن تجمیع شود و در قالب طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرد.

    وی در توضیح جانمایی زمین برای جهش تولید مسکن در استان، گفت: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته قسمتی از زمین‌ها تهیه شده و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی هم آغاز می‌شود./فارس کرمانشاه



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *