چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 6892
  • مردم وارد هر نوع قرارداد پیش‌فروش مسکن نشوند
    شرط ضروری برای پیش فروش خانه اعلام شد

    چگونه تسهیلات ساخت در بافت های فرسوده دریافت کنیم؟

    رضا نگهبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در مورد دریافت تسهیلات ساخت و یاز در بافت فرسوده گفت:

    متقاضیان باید چهار مرحله را برای دریافت تسهیلات ساخت در بافت های فرسوده طی کنند. در مرحله اول متقاضیان باید با مراجعه به شهرداری از واقع بودن ملک خود در بافت فرسوده و ناکارآمد اطمینان حاصل کنند یعنی در این مرحله باید از شهرداری استعلام بگیرند.

    در مرحله دوم با مراجعه به سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازیhttp://facility.udrc.ir  (بارگزاری مدارک شناسایی، سند مالکیت، پروانه ساختمان، استعلام وقوع ملک در بافت ناکارآمد شهری شهرداری ….) ثبت نام  و کد رهگیری دریافت کنند.

    در مرحله سوم متقاضیان باید به اداره راه و شهرسازی شهرستان (در شهر تهران مراجعه به سازمان نوسازی شهرداری تهران) مراجعه کنند. در این مرحله متقاضیان باید اصل مدارک و همچنین کد رهگیری ثبت نام شده در سامانه را به همراه درخواست دریافت معرفی نامه تسهیلات ساخت به بانک های عامل(صدور معرفی نامه) و تایید توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اختیار داشته باشند.

    با تکمیل مدارک و پیمودن این مراحل متقاضیان در مرحله آخر با مراجعه به سرپرستی بانک عامل می توانند تسهیلات را دریافت کنند.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *