شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۵۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 15034
  • معابر شهری یزد غرق در بحران آبگرفتگی/ بازآفرینی مدیریت شهری حلقه‌ مفقوده
    کاشانی: مدیریت شهری تصمیم گرفته مشکلات بر زمین مانده گذشته را حل کند

    کاشانی: مدیریت شهری تصمیم گرفته مشکلات بر زمین مانده گذشته را حل کند

    عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان اینکه برای رفع مشکلاتی که سالیان سال گریبان مردم را گرفته باید اقدام می شد، گفت: مدیریت شهری ششم تصمیم گرفته مشکلات بر زمین مانده گذشته را حل کند.

    به گزارش شوراآنلاین، حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران  در واکنش به ارائه گزارش توسط علیرضا زاکانی در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و وزارت‌خانه‌ها، گفت:  برقراری هر تفاهم نامه و شیوه نامه حدود اختیارات خاص خود را دارد. امروز با وزارت خانه ها و سازمان های مختلف تفاهم نامه در حال انعقاد است و نه تنها با آن مخالفیم بلکه موافقت خود را اعلام می کنیم تا مشکلات مردم برطرف شود.

    وی افزود: برای رفع مشکلاتی که سالیان سال گریبان مردم را گرفته باید اقدام می شد. باید موضوعاتی که بر اساس تفاهم نامه ها دنبال می شود و همچنین آورده تفاهم نامه‌ها نیز مشخص باشد.

    وی با بیان اینکه اختیارات طرفین در تفاهم نامه ها باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: تقاضای من از شهردار این است که پیش از انعقاد تفاهم نامه‌ها با هیئت رئیسه مکاتبه صورت بگیرد تا با نظرات تخصصی کمیسیون ها، تفاهم نامه هایی منعقد شود که کام مردم را شیرین کند. باید مردم بدانند که این شورا و شهرداری تصمیم گرفته مشکلاتی که کسی زیر بار حل آن نرفته بود، برطرف کند.

    کاشانی ادامه داد: اگر اعضا در جریان قرار بگیرند تسریع زمان نیز صورت خواهد گرفت. چون زمان برای ما مهم است و این تفاهم نامه‌ها اتفاقات مهمی است تقاضا داریم که شورا به عنوان چراغ راه کنار شهرداری باشد.

    وی با بیان اینکه ایجاد بیمارستان سابقه ۱۸ ساله دارد، اظهار کرد: وظیفه ما بیمارستان داری نیست و اگر توانایی داریم می توانیم با ۲۰ بیمارستان وارد مذاکره شویم تا فاز دوم و سوم آنها راه اندازی شود تا بتوانیم در آنها سهام دار باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *