پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۳۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 12968
  • کرونا در کمین مسافران مترو/ بیش از 15 دقیقه در شهر زیرزمینی نباشید
    کرونا در کمین مسافران مترو/ بیش از ۱۵ دقیقه در شهر زیرزمینی نباشید

    کرونا در کمین مسافران مترو/ بیش از ۱۵ دقیقه در شهر زیرزمینی نباشید

    محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره طرح جامع پسماند اظهار داشت: این طرح مطالعات آن سال ۹۷ آغاز شد و مهندسین مشاور بررسی‌های لازم را روی آن انجام دادند و مرکز تحقیقات شهرداری و کمیسیون‌های شورای شهر نیز پیگیری و بررسی‌هایی در مورد آن انجام دادند.

    وی افزود: طرح جامع پسماند امروز در شورای شهر به تصویب رسید و لازم است که رسانه‌ها کمک کنند مردم این طرح را بشناسند تا همکاری‌های لازم برای اجرای آن صورت گیرد.

    رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: کاهش زباله، تفکیک زباله، به حداقل رساندن شیرابه‌های زباله همچنین تأمین انرژی از پسماندها و رفع معضل زباله‌گردی از مزایای اجرای طرح کاهش پسماند است و می‌تواند این طرح نتایج مؤثری را به همراه داشته باشد.

    هاشمی درباره وضعیت کرونا در پایتخت گفت: آمار اعلام شده از سوی بهشت‌زهرا (س) همچنان در حال افزایش است و از عدد ۱۵ مورد در روز به بیش از ۷۰ مورد رسیده‌ایم و این آمار بیشتر هم خواهد شد.

    وی تأکید کرد: ضمن لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان راه‌حل اصلی تأمین واکسن است که امیدواریم به صورت جدی‌تر این مسأله محقق شود.

    رئیس شورای شهر تهران درباره تأثیر حمل و نقل عمومی در شیوع کرونا گفت:‌بر اساس آخرین داده‌های اعلام شده از سوی کشورهای توسعه‌ یافته اگر زمان حضور در مترو کمتر از ۱۵ دقیقه باشد خطر کمی در مورد انتقال کرونا است ولی حضور بیش از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه انتقال کرونا را افزایش می‌دهد.

    هاشمی گفت: با تعطیلی برخی از اصناف حمل و نقل عمومی کمی خلوت‌تر شده است.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *