شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۳۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 10210
  • تبدیل پایتخت به پارکینگ
    تبدیل پایتخت به پارکینگ

    گلایه‌مندی شهروندان از فریز املاک در خیابان پاکستان/ مدیران مصلی تکلیف املاک را مشخص کنند

    محمد سالاری عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات منطقه ۷ پایتخت اظهار داشت: از جمله دغدغه‌های اصلی شهروندان در حوزه شهری در این منطقه فریز املاک در خیابان پاکستان است که شهروندان از ما خواسته‌اند این مشکل را برطرف کنیم.

    وی افزود: در بازدیدی که از خیابان پاکستان داشتم رفع فریز املاک جزو مطالبه مهم مالکین است و مسؤولین مصلی باید مشخص کنند که اگر می‌خواهند این املاک را به قیمت روز خریداری کنند و یا در غیر این‌صورت املاک از فریز خارج شود.

    این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تملک سینمای متروکه و رها شده «کوچ» با مساحت حدود ۲۵۰۰ مترمربع و مدرسه‌ای متروکه با مساحت هزار مترمربع در کنار آن باید مشخص شود و این موضوعات سبب نارضایتی مردم شده است.

    سالاری اعلام کرد: تسریع در تکمیل ساخت مجموعه ورزشی شهربانو در محله نظام‌آباد، بهره‌برداری از ساختمان سابق بهداری نزاجا در خیابان مرودشتی و رفع موانع صدور پایان‌کار مجتمع تجاری ـ‌ اداری بهار در خیابان انقلاب همچنین رفع گره‌های ترافیکی منطقه از دیگر درخواست‌های مردم منطقه ۷ است که ما پیگیر رفع آن هستیم.

    فارس



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *