جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۳۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 5396
  • یک شهر جدید باید در کنار شهر کرمانشاه ساخته شود
    یک شهر جدید باید در کنار شهر کرمانشاه ساخته شود

    یک شهر جدید باید در کنار شهر کرمانشاه ساخته شود

    برزن نیوز: هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نشست با مجموعه مدیریت شهری شهرداری کرمانشاه افزود: شهر مثل یک موجود زنده است که اگر به موقع به امور مختلف آن رسیدگی نشود لطمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت که هزینه هایی گزاف را به دولت تحمیل خواهد کرد.
    وی اظهار داشت: کلانشهر شدن شهر کرمانشاه اتفاق بسیار مهمی است که حسن های بسیار زیادی برای شهر و شهروندان دارد و البته انتظار مردم نیز بالا می رود. در سال ۹۸ باید بر مبنا و در شان یک کلانشهر برنامه ریزی کنیم و ضوابط جدیدی تعریف کنیم.
    استاندار کرمانشاه اضافه کرد: بافت های تاریخی شهر نشان دهنده تمدن و هویت شهری ما هستند و باید آنها را نگهداری کنیم.
    وی گفت: سکونتگاه‌های غیررسمی گاهی نتیجه برخی از حوادث غیرمترقبه مثل خشکسالی، زلزله و … است و خود حاشیه نشینان در به وجود آمدن این وضعیت نقش اصلی ندارند. خلاء برنامه ریزی در مدیریت شهری باعث می شود که خود مردم برای خود برنامه ریزی کنند که نمونه آن همین حاشیه نشینی است.
    بازوند در ادامه از تلاشهای مجموعه کارکنان ‌شهرداری به خاطر خدماتی که در یک سال گذشته به شهروندان ارائه کرده اند قدردانی کرد.
    وی اظهار داشت: آقای طلوعی با توجه به تجربه ارزشمندی که دارند می توانند یک فرصت برای کرمانشاه باشند. ایشان برای خدمت و ادای دین به مردم کرمانشاه به این شهر آمده‌اند.
    نماینده عالی دولت در کرمانشاه افزود: یک تیم متخصص بسیار خوب شهر کرمانشاه را اداره می کنند و به دنبال آن هستند که آرامش و آسایش را برای شهروندان به ارمغان بیاورند که جای خوشحالی دارد.
    وی تاکید کرد: مهندس سالاری (معاون عمرانی استانداری کرمانشاه) فردی پرتلاش و زحمتکش است که چون خود نیز مدتی شهردار کرمانشاه بوده، تعصب خاصی نسبت به شهر کرمانشاه دارند و یکی از دلایل اصلی انتصاب ایشان همین تعصب ایشان نسبت به شهر کرمانشاه بوده است.
    استاندار کرمانشاه افزود: مهندس فخری (مدیرکل امور شهری و شوراها) نیز خود کاملا با حوزه شهرداری آشنا هستند و در مجموع ترکیب مدیریتی باتجربه و کارکشته‌ای در مقطع کنونی در حوزه امور مربوط به شهرداری زمام امور را در دست دارند.
    وی تاکید کرد: استانداری و شهرداری یک خانواده هستند و موفقیت شهرداری و رضایتمندی مردم مترادف با موفقیت استانداری و مجموعه دولت در استان است.
    بازوند گفت: مسافران نوروزی توقع دارند که به هر شهری سفر می کنند یک خلاقیت و نوگرایی در امور زیباسازی شهری را ببینند.
    وی اظهار داشت: سال ۹۸ باید سال جهش در خدمات عمرانی و شهری کرمانشاه باشد و شهرداری کرمانشاه باید عنایت ویژه ای به حوزه گردشگری داشته باشند.
    بازوند در پایان گفت: مردم و افکار عمومی می خواهند تکلیف پروژه قطار شهری کرمانشاه روشن شود. در سال ۹۸ باید این پروژه به سطح مطلوبی برسد. آقای مهندس ساسانی از مدیران خوب استان است که این پروژه را با وجود مشکلات فراوان‌ به پیش می برد.
    شهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *