جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 10216
  • ۱۰۷ مصوبه و تصویب ۷ طرح هادی روستا
    ۱۰۷ مصوبه و تصویب ۷ طرح هادی روستا

    ۱۰۷ مصوبه و تصویب ۷ طرح هادی روستا

    به گزارش یرزن نیوز و به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ خانم شیدا باقری، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴ جلسه کارگروه، زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدیر کل راه و شهرسازی تهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران انجام شد که منجر به ۷۳ مصوبه شده است.

    وی همچنین از برگزاری ۳ جلسه کمیسیون با ۳۴ مصوبه نیز خبر داد و افزود: طرح‌های هادی ۷ روستا از جمله روستای لم‌آباد از توابع بخش مرکزی ملارد، روستا‌های رضی‌آباد، قلعه بها، دهشاد پایین؛ اسکمان و بکه از توابع شهرستان شهریار و یلقان دره از توابع بخش رودهن شهرستان دماوند در کار گروه طرح شده و در حال ارسال به شورای برنامه ریزی و توسعه استان است.

    باقری دیدگاه آمایش سرزمین و محیط زیست اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در کارگروه امور زیربنایی را دیدگاه توسعه محور، اما مبتنی بر حفظ منابع طبیعی و محیط زیست عنوان کرد و گفت: تمام جلسات به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از برگزاری جلسات کمیته فنی به دستور مدیر کل در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: کمیته فنی با رعایت اصول شهرسازی و به منظور تسهیل در انجام درخواست‌های متقاضیان و تسریع در فرآیند کمیسیون‌های ماده ۵ در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *