پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 12555
  • 5 عضو شورای شهر پرند به حبس محکوم شدند
    ۵ عضو شورای شهر پرند به حبس محکوم شدند

    ۵ عضو شورای شهر پرند به حبس محکوم شدند

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم گفت: حکم قطعی ۵ عضو شورای اسلامی پرند و دو فرد در ارتباط با این افراد در دادگاه تجدیدنظر قطعی و ۵ سال حبس برای آنها صادر شده است
    محکومیت ۵ عضو شواری شهر پرند به حبس
    رحیم علیش‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده ۵ عضو شورای شهر پرند پس از برگزاری دادگاه تجدیدنظر بررسی و حکم آنها صادر شد، این پنج عضو به‌همراه یکی از کارمندان شهرداری و یک خانم در بحث ارتشا، اختلاس و تصرف اموال بیت‌المال به ۵ سال حبس و انفصال از خدمت و جریمه مالی محکوم شده‌اند و احکام آنها لازم الاجرا است‌.
    وی با بیان اینکه مبلغ اختلاس باید توسط این اعضا به بیت‌المال برگشت داده شود، افزود: پنج عضو شورا به‌همراه دو فرد دیگر که محکوم شده‌اند و به بیت‌المال دست‌درازی کردند باید خود را به زندان معرفی کنند‌‌.
    دادستان شهرستان رباط‌کریم تأکید کرد: هیچ مسئول متخلفی در حوزه فساد اداری در امان نخواهد بود و دستگاه قضایی به‌شدت با متخلفین برخورد می‌کند.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *