جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۰۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 5519
  • راه هایی که سیل با خود برد
    راه هایی که سیل با خود برد

    راه هایی که سیل با خود برد

    برزن نیوز: محمد اسلامی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از جاده ملی پاتاوه – دهدشت اظهار داشت: این میزان راه های خسارت دیده حدود ۶ هزار و ۸۰۰ نقطه از کشور بویژه شهرهای سیل زده را شامل می شود.
    وی با بیان اینکه میزان برآورد ریالی خسارت در حوزه راه ها تا اواخر وقت امشب مشخص خواهد شد، تصریح کرد: خسارت ها شامل تخریب کامل جاده ها، از بین رفتن پل ها ، ابنیه ها ، رانش سنگین سطح جاده ها ، آب شستگی ها و آب بردگی ها بوده است.
    البته رقمی که تاکنون سازمان راهداری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده افزون بر ۲۲ هزار میلیارد ریال است که به گفته اسلامی احتمال تغییر این عدد وجود دارد.
    وزیر راه و شهرسازی همچنین یادآور شد: بیشترین و سنگین ترین خسارت ناشی از سیل در حوزه های گوناگون به ویژه بخش راه و زیرساخت های جاده ای در استان لرستان اتفاق افتاده است.

    وی گفت: جاده خرم آباد به پل دختر به طول کامل تخریب شده و احداث جاده جدید و جایگزین با روش های خاص نیز در این استان به زودی آغاز خواهد شد.
    اسلامی میزان خسارات ناشی از وقوع سیل در بخش راه های استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز افزون بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.
    وی تصریح کرد: مجموع کل خسارات برآورد شده ناشی از وقوع سیل در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۵ هزار میلیارد ریال است که در جلسه روز چهارشنبه هفته جاری هیات دولت میزان و برآورد خسارات سیل به این استان، بررسی و تصمیم های لازم برای پرداخت جبران خسارات به سیل زدگان انجام خواهد شد.
    وزیر راه و شهرسازی امروز به نمایندگی از رئیس جمهوری و برای بررسی میزان برآورد خسارات ناشی از وقوع سیل اخیر در راس هیاتی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

    ۴۱۲۳۱



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *