جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۰۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 5831
  • گزارشی از بزرگترین عملیات برفروبی در استان پاوه
    گزارشی از بزرگترین عملیات برفروبی در استان پاوه

    بزرگترین عملیات “برف‌روبی” کشور در پاوه ادامه دارد

    برزن نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بزرگترین عملیات برفروبی در استان در مسیر پاوه به سروآباد خبر داد و گفت: این عملیات در گردنه برفگیر «تته» در حال انجام است.
    فریبرز کرمی افزود: محور  پاوه به سروآباد که در میان ۲ استان کرمانشاه و کردستان قرار دارد به علت حجم بارش برف در فصل زمستان مسدود می شود که عملیات اجرایی برفروبی و بازگشایی این مسیر پس از پایان زمستان آغاز می شود و تا چند ماه ادامه دارد.
    وی اظهار داشت: طول مسیر پاوه به سروآباد در مجموع ۲۱ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر از این مسیر مربوط به حوزه استحفاظی استان کرمانشاه و چهار کیلومتر حوزه استحفاظی استان کردستان می باشد.
    کرمی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ کیلومتر از این مسیر بازگشایی شده و مسیر بازگشایی شده در استان کردستان کمتر از یک کیلومتر است، عنوان کرد: حجم عملیات برفروبی تاکنون ۵۲۰ هزار مترمکعب بوده و حجم باقی مانده در حدود ۲۸۰ هزار مترمکعب برآورد می شود.
    او گفت: از کیلومتر یک تا کیلومتر ۱۳، ارتفاع برف حدود چهار متر و از کیلومتر ۱۳ به بعد ارتفاع برف حدود هفت متر گزارش شده است که تا چند روز آینده کل مسیر بازگشایی خواهد شد.
    گردنه تته در شهرستان پاوه استان کرمانشاه را به استان کردستان متصل می کند. این محور آذر امسال و همزمان با اولین بارش برف به دلیل تامین امنیت مسافران مسدود شد.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *