جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 6454
  • طاق‌بستان کرمانشاه صاحب آبشار مصنوعی 90 متری می‌شود
    طاق‌بستان کرمانشاه صاحب آبشار مصنوعی ۹۰ متری می‌شود

    طاق‌بستان کرمانشاه صاحب آبشار مصنوعی ۹۰ متری می‌شود

    یه گزارش برزن نیوز خسرو عیسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: آبشار مصنوعی در قسمت غربی  یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان و با ارتفاع حدود ۹۰ متر با استفاده از توان و تجربه نیروهای این معاونت طراحی و اجرا شده و به‌زودی جلوه‌ای بسیار زیبا به این پارک خواهد داد.

    معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه ادامه داد: آبشار مصنوعی قدیمی پارک کوهستان ارتفاعی حدود ۴۰ داشته و طی روزهای گذشته بازسازی و پس از مدت‌ها راه‌اندازی شده است و بدین ترتیب در روزهای آینده با افتتاح آبشار جدید جلوه‌ای بی‌بدیل در پارک کوهستان به نمایش در خواهد آمد.

    وی در پاسخ به این سئوال که اجرای این پروژه چقدر هزینه در پی داشته است، گفت: با توجه به اجرای پروژه توسط نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری هزینه اجرای آن بسیار پایین بوده که پس از افتتاح و جمع‌بندی به اطلاع مردم خواهد رسید.

    عیسائیان با بیان این مطلب که استقبال از آب‌نما‌ها و آبشار‌ها در شهر کرمانشاه بسیار چشمگیر است، یادآور شد: تجربه نشان داده که استقبال مردم کرمانشاه از آب‌نما‌ها و آبشارهای طراحی و اجرا شده در شهر کرمانشاه بسیار مناسب است و قطعا با اجرای این پروژه شاهد حضور چشمگیر مردم شهر و میهمانانی از سایر مناطق خواهیم بود.

    این مسؤول در پایان، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه اجرای این پروژه تا ۲۷ تیرماه به طول خواهد انجامید و امیدواریم در عصرگاه ۲۷ تیرماه شاهد افتتاح این پروژه باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *