جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۳۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 7390
  • نخستین دلیل فوت جوانان در ایران
    تصادف تلخ جاده ای و مطالبه از شهاب نادری نماینده اورامانات در مجلس

    تصادف تلخ جاده ای و مطالبه از شهاب نادری نماینده اورامانات در مجلس

    برزن نیوز: محور روانسر-پاوه باز هم فاجعه آفرید ، خبر کوتاه است و تلخ؛  تصادف در محور روانسر پاوه حدفاصل روستای بدرآباد هشت نفر کشته و زخمی برجای گذاشت. این تصادف اولین تصادف سنگین در این محور نبوده است و هر ساله تعداد زیادی از هموطنانمان در این مسیر جان خود را از دست می دهند.

    این حادثه ی. مصیبت بار، فضایی سنگین بر شهرستان پاوه و منطقه حاکم نموده است.  تاسف و تاثر عمیق از چنین فاجعه‌ای نیاز به توضیح اضافه دیگری ندارد.

    این حادثه و فاجعه اولین حادثه نبوده است و آخرین آن هم احتمالا نخواهد بود.

    به مانند همه فجایع قبلی، دور از ذهن نیست فضای رسانه‌ای این دیار، این بار نیز نطق های پر احساس جناب آقای نماینده شهرستان های پاوه جوانرود روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی را پوشش دهد.

    هرچند گذر زمان همچنان شاهد تکرار فاجعه بار سوانح دیگری، بدون تغییری محسوس در اصل ماجرا خواهد بود.

    در روزها و هفته های اخیر، بحث هایی داغ در مورد عملکرد شهاب نادری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی در فضای رسانه ای شهرستان پاوه صورت می‌گیرد و منتقدان وی مورد هجمه نزدیکان جناب آقای نماینده قرار می گیرند. اینجانب نیز این بار در جرگه منتقدان وی قرار می‌گیرم به زبانی ساده و مختصر می نویسم.

    بسیاری از دلسوزان این دیار از پوپولیسم و اقدامات احساسی و سطحی جناب آقای نماینده خسته‌اند، آزرده اند، نگرانند!

    اینجانب از جناب آقای نادری می خواهم مرحمت نموده در باره جاده  در فضای رسانه سخن نگوید!  دشنام ندهد!، تذکر ندهد! و به جای آن تاییدیه ماده ۲۱۵ برای محور شریانی و بزرگراهی قزانچی-پاوه  با ردیف بودجه سالیانه در لایحه بودجه عمومی کشور تا تکمیل پروژه را اخذ نماید.

    ما نیازمند یک عزم جدی برای بهبود شریان های اصلی اورامانات هستیم نطق های آتشین چاره ساز نیست در این برهه نیازمند عملگرایی هستیم.

    همه شهرستان های استان کرمانشاه به جز شهرستانهای پاوه جوانرود روانسر و ثلاث باباجانی یعنی حوزه انتخابیه  جناب آقای شهاب نادری دارای جاده بزرگراهی تمام شده یا در حال اجرا به مرکز استان هستند در چنین شرایطی افکار عمومی منطقه سخنرانی و تذکر  صرف در فضای رسانه ای از سوی ایشان را تاب نخواهد آورد.

     

    تهیه و تنظیم خبر: مهندس نظام سلیمانی

     



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *