سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۳۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 6045
  • زیست شبانه به تهران باز می‌گردد؟ | سخنگوی شورای شهر: اجرای برنامه‌ها در شب به معنای خروج از چارچوب‌ها نیست
    موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در تهران

    موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در تهران

    برزن نیوز: زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در ارتباط با پیگیری و انتقاد برخی از مخاطبان فارس من در مورد طرح زیست شبانه در پایتخت بیان داشت: در حال حاضر این طرح در ۵ محور پایتخت از جمله میدان ولیعصر فاطمی، میدان قدس تجریش، صادقیه، نازی آباد و تهرانپارس اجرا می شود.
    وی افزود: اکنون اجرای این طرح به صورت آزمایشی انجام گرفته که نقاط ضعف و قوت آن معلوم شود. همچنین پلیس با این موضوع موافق است و سردار رحیمی ۳ پیشنهاد پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی کامل در این زمینه داده است.
    عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه گفته می شود این طرح با سبک زندگی اسلامی مغایرت دارد و سبب آزار و اذیت مردمان ساکنین مناطق اجرای طرح می شود، گفت: به هیچ عنوان چنین نیست و این طرح در منطقه مسکونی اجرایی نشده و تنها در مناطق تجاری مدنظر است و ۵ محور در نظر گرفته شده همه تجاری است.
    وی بیان داشت: این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی بوده تا نقاط ضعف و قوت آن استخراج شود که تلاش مدیریتی شهری رویکرد بهبود یافته برای تداوم طرح حیات شبانه است.
    نژاد بهرام تاکید کرد: طرح حیات شبانه مغایرتی با سبک زندگی اسلامی ندارد و تنها برای رفع نیاز مردم پیش بینی شده و همچنین ساعت اجرای این طرح از ساعت ۱۱ شب تا ۳ بامداد در نظر گرفته است.



    مطلب پیشنهادی

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    از مارسی و ملبورن تا ونکوور و نیویورک، مجسمه‌هایی در شهرهای سراسر جهان ساخته شده‌اند که با القای مفاهیم هنری، اجتماعی و سیاسی تاکنون توجه طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *